A csapatfőnök, Mario Theissen elismeri, hogy gyakorlatilag egy próbaperről lesz szó:
“A duplafedelű diffúzort használó csapatok fölénye Malajziában is nyilvánvaló volt. Már az időmérőn nehéz volt velük versenyezni. Az FIA-nak sürgősen tisztáznia kell a helyzetet, és ki kell zárnia a szabályok többféle értelmezését. Ez a helyzet nem jó a Forma-1 számára, hiszen csak akkor érdekes a sport, ha mindenki egyenlő feltételekkel indul. A diffúzorügy olyan, mint a 100 méteres síkfutás, amelyen néhányan 10 méter előnnyel indulnak: értelmetlen” – magyarázta a német.
“Malajziában ezért tettünk panaszt. Formalitás, amely lehetővé teszi, hogy az ottani eredmények is a vizsgálat körébe kerüljenek a jövő héten. Természetesen mi is rákényszerültünk, hogy megkezdjük a fejlesztést. A diffúzor nélküli csapatoknak át kell építeniük az autót, ha versenyképesek akarnak lenni, és ez nem megy hirtelen” – utalt Theissen arra az eshetőségre, hogy az FIA sokadszorra is szabályosnak nyilvánítja a megoldást.




