Hiába stílusosak, nemigen kelendőek a Lancia-modellek, sem a Thesis, sem az új Ypsilon nem hozott átütő sikert. Ám a Fiat nem adja fel, miután egy ideje rendben mennek a dolgok, és profitot termel a vállalat, a konszern többi márkáját is rendbe tennék. A Maserati mellett a Lanciánál is új modellekre lehet számítani hamarosan.

A Delta lehet a fejős tehén
Megszűnik a Thesis
Továbbra is elképzelhető a Fulvia
Az Alfa 8C-ből Lancia is lehet
4 fotó
A Delta lehet a fejős tehén

A Delta lehet a fejős tehén

A Delta lehet a fejős tehén


A profitot elsősorban az új Deltától várják, amely a Bravo nyújtott padlólemezére épül, látványban pedig a Delta HPE tanulmányra hajaz majd.

Várhatóan 4,5 méter hosszú lesz a Delta, amely kényelmes utasteret és 400 literes csomagtartót ígér. A kocsit a 2008. márciusi Genfi Autószalonon mutatják majd be. Ha sikeres lesz, akkor készülhet belőle kupé-kabrió, de szabadidő-autó is.

Jövőre megújul az Ypsilon kisautó is, amely már nemcsak három-, de a modell történetében először ötajtós kivitelben is kapható lesz. Ennek alapjait a Fiat Grande Punto adja majd, így a korábbiaknál nagyobb méretekkel bír majd.

Továbbra is elképzelhető a Fulvia

Továbbra is elképzelhető a Fulvia

Továbbra is elképzelhető a Fulvia


Ugyanígy 2009-ben várható, hogy megújul a Fiat Sedici, a Suzuki SX4 testvérmodellje, de ezzel egy időben feltűnik annak Lancia-változata is. Vélhetően ezt a változatot is hazánkban, Esztergomban gyártják majd. Mialatt a Thesis luxusautó megszűnik 2010-ben, a Musa kis egyterű utódot kap majd.

Ha sikeres lesz a Lancia-imázs feltámasztása, akkor nemcsak hagyományos modellek, de sportkocsik is megjelenhetnek a kínálatban. Miután az Alfa 8C Competizione modell 500 darabját pillanatok alatt elkapkodták, és hasonlóan jár majd az 500 nyitott változat is, elképzelhető, hogy Lancia-jelvénnyel is piacra kerül. Ezenkívül továbbra is a tervek között szerepel a Fulvia-tanulmány nyomán egy kis roadster megvalósítása.