



[bekkep]Kétliteres, négyhengeres boxermotor hajtja a 447 centi hosszú, 182 centi széles és 150 centiméter magas koncepcióautót, amely úton és könnyebb terepen is ígéretesnek tűnik a 20 centiméteres hasmagasságnak, illetve a nagyméretű kerekeknek köszönhetően.
Kombinálva a 10 kW-os villanymotort a Miller-ciklusos, 260 lóerős benzines turbómotorral, csökken a széndioxid-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is. A villanymotoros rásegítéssel alacsony fordulatszámon is megfelelő mennyiségű nyomaték áll a vezető rendelkezésére.
Egyelőre akkumulátorok tárolják a villanymotorhoz szükséges energiát, de a későbbi tervekben szerepel nagy kapacitású kondenzátorok használata is.
[bekkep]Az IVX-II (Intelligent Vehicle X) olyan jármű, amely gondoskodik a komfortról és biztonságról, integrált balesetmegelőző rendszere segít elkerülni a veszélyes helyzeteket.
A tanulmányautót fejlett első érzékelőkkel szerelték fel, közéjük tartozik egy pár sztereo kamera és egy rövidhullámú radar is. A sztereo kamera nemcsak a különböző tárgyakat és a sávokat ismeri fel, hanem kiszámítja a két tárgy közötti relatív sebességet is.
A Subaruhoz kapcsolódó szimmetrikus összkerék-hajtással látták el az autót. Ennek eredménye az alacsony súlypont, ami kiváló stabilitást, jó vezethetőséget kölcsönöz az autónak. A fejlett berendezések együttműködnek a sofőrrel és csak indokolt esetben avatkoznak bele a jármű vezetésébe.
Legkorábban 2007-ben jelenhetnek meg a koncepcióautókban bemutatott technikai újdonságok a japán piacon.
