



Az alapkoncepció, hogy a kiegyensúlyozott sofőrök nyugodtabban és biztonságosabban vezetnek, ezért a cél, hogy mindig ilyen állapotban legyenek. Az autó ezért figyeli a sofőr biometrikus adatait és ettől függően mintákkal, színekkel, hanghatásokkal és illatmintákkal próbálja megteremteni az ideális környezetet a vezető számára.
A számtalan szenzor közül rendkívül fontos szerepet tölt be a sofőr karjára csatolt óra, amely a pulzusszámról szolgáltat adatot. A rendszer figyeli a sávváltások számát, az előző autótól tartott távolságot, valamint egy a vezetőre irányuló kamera a viselkedést vizsgálja. A sofőr látókörébe eső LCD kijelzők különböző színű mintákkal stimulálja a vezetőt.
Ezenkívül zenei és illatminták is segítenek a kedvező lelkiállapot beállításában, túlzott fáradtság esetén pedig az ülésbe épített rezgetők tartják ébren a sofőrt.
A különleges formájú Senso-ban a középen elhelyezett vezetőülés mögött még két utasnak jut hely a Recaro által gyártott ülésekben. A különleges műanyagból készült szélvédő karcmentes bevonatot kapott és súlya egy hagyományos szélvédőnek mindössze a felét nyomja.
Az 1385 kilogrammos Senso-t a Porsche Boxster S 3,2 literes, 250 lóerős motorja hajtja benzin és földgáz keverékével. Ezzel a módszerrel 30 százalékkal csökkent a széndioxid-kibocsátás.
A menetteljesítményekre nem lehet panasz – 5,9 másodperc alatt gyorsul százra az autó, a végsebességet pedig 250km/órában korlátozták. A 19 colos felnikre elöl 235/35, hátul 255/35-ös abroncsok kerültek.