1922-ben, az első autós szaharai átkelésen Citroënekkel hódították meg a homoktengert
A Citroën (Maserati) SM annak a 70-es évek terméke, amikor a Citroën átvette a csőd szélén álló olasz sportautógyárat
Kevesen tudják, de a Citroën sorozatban gyártott bolygódugattyús motort. Az 1970-es Év Autójává választott GS-ben forgalmazták rövid ideig
4 fotó
A Tárház nem múzeum, hiszen a nagyközönség nem látogathatja. Összegyűjti és karbantartja a kezdetektől napjainkig gyártott Citroën modelleket, továbbá gondozza a francia márka teljes archívumát.

A Citroën több modellje (például DS, SM, CX, Traction Avant, 2CV) mérföldkövet jelent az autóipar történetében. A Citroën Tárházban a több mint 300 gépjármű mellett alkatrészek és más részelemek is találhatók. A nagyközönség csak áttételesen találkozhat a Conservatoire kincseivel. Kiállítások és más rendezvények alkalmával innen kölcsönözhetők korábbi évek Citroënjei.

A Conservatoire (ejtsd: konzervátoár) egy szárnyát tanulmányautóknak, maketteknek és prototípusoknak szentelték. Egy másik szárnyban a versenyautók kaptak helyet, köztük a többszörös Párizs-Dakar rali győztes ZX prototípus és az első autós Szahara átkelésben résztvevő lánctalpas Citroën járművek.

800 folyóméternyi dokumentáció rajzok, illusztrációk és gazdasági adatok formájában tartalmazza a márka örökségét. Itt található meg a nyilvántartás az 1919-óta gyártott Citroënek alvázszámairól. Kortárs és korabeli plakátok, a gyáralapító André Citroënről és magáról a márkáról szóló művek egészítik ki a Conservatoire-t valódi Citroën Tárházzá.