Eltűnik a piacról a BMW XM 653 lóerős rendszerteljesítményű, 800 Nm-es kombinált nyomatéki maximumú középső változata: a 4,4 literes V8-ast alkalmazó plug-in hibrid modell 4,3 mp alatt gyorsult 0-100 km/óra sebességre.




Ami marad: az XM 50e full hibrid 3,0 literes, soros hathengeres turbómotorral, 476 LE rendszerteljesítménnyel, 700 Nm legnagyobb forgatónyomatékkal, 5,1 másodperces gyorsulással nulláról 100 km/órára.
Szintén kapható még az eddig XM Label Red néven ismert csúcsmodell, a valaha létezett legerősebb BMW, amelynek nyolchengeres motorja és hálózatról tölthető elektromos hibrid komponense együtt 748 lóerőt és 1000 Nm-t ad le, és amely álló helyzetből 3,8 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet.
A köztes modell kidobásával az utóbbi maradt az egyetlen nyolchengeres az XM palettáján, viszont elveszítette a nevéből a Red szócskát, így mostantól csak XM Label néven fut (régebben a köztes modellt hívták így).
Hogy mégse érezze veszteségnek a 2025-ös évet az ügyfélkör, kibővítették az opciós lehetőségek kínálatát.
Van egy új metálkék szín például, meg aztán egy új köszöntő fényanimáció, fényes fekete hűtőmaszk és egy 23 colos M keréktárcsa. Új opció a sötétkék merinó bőrkárpitozás, egy sor új beltéri színkombináció (pl. fekete bőr, barna felületek, vagy világosszürke bőr, fekete felületek).
Ennél fontosabb, hogy a plug-in hibrid modellváltozat váltóáramról mostantól 11 kW-tal tölthető az eddigi 7,4 helyett, ami a 25,7 kWh kapacitású akkumulátor ismeretében komoly előrelépést jelent a használhatóság terén.






