



3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 283 km/óra
Az egyedi hangolású, nyolcfokozatú váltó 150 ezredmásodperc alatt kapcsol (versenyüzemmódban)
Alapfelszerelés az egy tömbből megmunkált alumínium váltófül a kormányoszlopon
A Q4 összkerékhajtás valós időben szabályozza a nyomatékelosztást
Alaphelyzetben a nyomaték 100 százaléka a hátsó tengelyen át jut az aszfaltra
A Q4 rendszer akár a nyomaték 50 százalékát átviheti az első tengelyre
Alfa CDC futóműszabályozás és Alfa ATV nyomatékvektor-szabályozás
Alfa DNA Pro üzemmódválasztó versenyüzemmóddal
AlfaLink futómű (elöl kettős keresztlengőkar, hátul 4,5 lengőkar), aktív felfüggesztés, a kategória legközvetlenebb (12,1:1) kormányműve
Elektromechanikus IBS Integrált fékrendszer, opciós karbon kerámia féktárcsák (mínusz 17 kg)
Kategóriaelső fajlagos teljesítmény (176 LE/liter) és tömeg/teljesítmény arány (3,6 kg/LE)
9,8 l/100km átlagfogyasztás
470 x 216 x 168 cm, 1830 kg
Szénszálas kardántengely, alumínium motor, lengőkarok, kerékívek, fékek, ajtók, motorházfedél és csomagtérfedél
Szénszálas műszerfal- és középkonzol-borítás, kilincsek és kormánykerék
Fekete bőr/Alcantara sportülések piros, fehér, zöld vagy sötétszürke öltésekkel. Sötét oszlop- és tetőkárpit.
Alfa Connect 3D NAV 8,8 colos infotainment rendszer Apple CarPlay és Android Auto integrációval
Új generációs multimédiás kezelőfelület forgótárcsával
7 perc 51,7 másiodperces idejével a Stelvio Quadrifoglio a leggyorsabb szabadidőjámű a Nürburgringen



















