Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:413.0 Ft
Dízel:427.0 Ft

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.10.21. 10:00
Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.


A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?
Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.
A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee'd 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Cikk nyomtatása

15 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment15 hozzászólás

JohnKing - 2013.06.15   17:20

A megtakarítás működik, DE
eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

erdeicsongor - 2012.11.29   11:46

Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére... elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

Motorov - 2012.10.23   01:51

Szerintem meg nem fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:58

A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:56

A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

További 10 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

F1: Buttonnak sehol sem volt jó az autója

Felemásan alakult a McLaren időmérő edzése Belgiumban: Kevin Magnussen elégedett volt a hetedik hellyel, Jenson Button viszont ...

F1: Minden balul sült el a Williamsnél

agy reményekkel érkezett a gyors belgiumi pályára a Williams, az időmérő azonban nagy csalódást okozott a csapatnak.

F1: Alonso elégedett, Räikkönen elrontotta

A Ferrarinál nem borult a megszokott rend a belgiumi időmérőn, Fernando Alonso szokás szerint alaposan elverte csapattársát, ...

F1: Hamilton fékhibára fogta a második helyet

Noha a Q3 előtt Lewis Hamilton tűnt a favoritnak, a pole-t végül Nico Rosberg szerezte meg Belgiumban. Az első három nyilatkozatai. ...

F1: Hamilton megint nem bírt Rosberggel

A Belga Nagydíj kvalifikiációján a bajnoki éllovas Nico Rosberg a nagyon nehéz körülmények között is megverte az időmérős ász ...

F1: Bottas leverte a Mercedeseket

A Belga Nagydíj harmadik, félig vizes szabadedzésén a williamses Valtteri Bottas megelőzte a Mercedes versenyzőit. A Ferrari ...

Új Scania a finnektől

Nagy érdeklődés övezi a Scania új városközi kialakítású autóbuszát, mely Finnországban készül.

A nap képe - rádőlt a busz, kilapult a Suzuki

4

Állítólag senki sem sérült meg a képen látható eset során, amikor is egy busz ráborult egy Suzukira. Az autóból nem sok marad.

100 lóerővel erősebb lehet az új Ferrari

Erősebb, takarékosabb turbómotorral szereli fel a sikeres 458 Italiát a Ferrari. Esztétikai változások is várhatók.

F1: Hideg zuhany Hamiltonéknak

Folytatódik a jegesvíz-őrület a Forma-1-ben, Lewis Hamiltont és Fernando Alonsót is nyakon öntötték.

Orális szex, nemi erőszak a rendőrautóban

Egymilliárd forintos óvadékot állapítottak meg annak a 27 éves amerikai rendőrnek az ügyében, akit azzal vádolnak, hogy legalább ...


Segíteni akart, majdnem megerőszakolták

Lélekjelenlétének, na meg támadója túlzott ittasságának köszönheti egy huszonéves nő, hogy a lelki megrázkódtatásnál nem lett ...


F1: Button üvöltött, Vettel megússza a büntetést

Egyelőre nem borult a papírforma Belgiumban, a Mercedes szokás szerint elöl. A Red Bull messze az elejétől, a McLaren előrekeveredett. ...


Kis motor, sok lóerő, átlagos fogyasztás: Citroën C4 1,2 130 LE

A Citroën C4-es nem mai darab, mégis tud újat mutatni. Kicsi, erős, háromhengeres benzinmotorral is kapható.


F1: A mítikus Eau Rouge arcai

Kétségkívül a Belga pálya adja az évad legkarakteresebb kanyarkombinációját. Az Eau Rouge minden pilóta kedvence, nem véletlenül! ...


F1: Alonso közel a Mercikhez, Vettel elszállt

A Belga Nagydíj második szabadedzésén Lewis Hamilton volt a leggyorsabb, de Fernando Alonso már ott volt Nico Rosberg nyakán. ...


F1: Ecclestone kiskirály marad

Bernie Ecclestone örül, hogy véget ért az ellene vesztegetés gyanújával indított per, szerinte semmilyen változást nem hoz az ...


5
Vannak még Kispolszkik!

Vannak még Kispolszkik!

Használatban lévő, naponta futó Kispolszkit találtam. A gazdája vidéki szolgáltató-vállalkozó és teljesen komolyan gondolta, ...


Közvetlen ellenfeleket kap a Prius

A napokban két olyan autóról is felreppentek a hírek, amelyeket a Priushoz hasonlóan kizárólag hibrid hajtáslánccal forgalmazna ...


F1: Közel a Lotus-Mercedes megegyezés

A Mercedes csapatfőnöke elárulta, hogy hamarosan hivatalosan is a motorpartnereik között üdvözlik majd a Renault-tól szabaduló ...


2
Kis motor, nagy izom

Kis motor, nagy izom

Korlátozott példányszámú modellel rukkolt elő a német Irmscher tuningcég. Motorválasztásuk ma még szokatlan.


F1: Hajszálnyira egymástól a Mercedes-pilóták

A Belga Nagydíj első szabadedzése hozta a papírformát, a Mercedes uralja a spái pályát. A Ferrari jó formában, a Red Bull egyelőre ...