Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:372.0 Ft
Dízel:392.0 Ft

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.10.21. 10:00
Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.


A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?
Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.
A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee'd 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Cikk nyomtatása

16 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment15 hozzászólás

JohnKing - 2013.06.15   17:20

A megtakarítás működik, DE
eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

erdeicsongor - 2012.11.29   11:46

Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére... elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

Motorov - 2012.10.23   01:51

Szerintem meg nem fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:58

A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:56

A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

További 10 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

F1: Eladó egy teljes Ferrari motorhome

Eljött a vásárlás ideje a pénzzel kitömött Ferrari rajongók, privát versenycsapatok, megalomániás mágnások számára. Az olaszok ...

F1: Vergődött a McLaren, kigyulladt a Red Bull

A keddi három után szerdán csak két kör jött össze a McLaren-Hondának az abu-dzabi teszten. A leggyorsabb a Mercedes tesztelője ...

Ferrari és szörfdeszka - a felhőtlen szórakozás kellékei

Persze csak akkor, ha profin tudsz bánni mindkét eszközzel, különben akár bele is halhatsz.

F1: Csak pletyka, hogy Bottas a Ferrarihoz megy

Abu-Dzabiban elterjedt néhány olyan pletyka, hogy a Ferrari kivetette a hálóját a csúcsformában lévő Valtteri Bottasra, aki 2016-tól ...

Szalay Balázsék így még soha nem teszteltek

A Szalay-Bunkoczi kettős mögött több mint százezer sivatagi kilométer van, de arra még nem volt példa, hogy a dűnék között teszteljenek. ...

Így töri össze magát egy idióta autós

Főhősünk tökéletesen mutatja be, mit ne tegyünk autópályán, nagy sebességgel haladva.

F1: Todt szerint is bajos a motorbefagyasztás

Jean Todt FIA-elnök jelezte, hogy nem tartja teljesen eszement ötletnek a Renault és a Ferrari törekvéseit a motorfejlesztési ...

Mentés közben szakították ketté a traktort

Csak még nagyobb bajt hozott a lelkes segítség. A mentőakció eredménye egy látványosan félbeszakított traktor.

Utcai versenyló

Vadonatúj fejlesztésű V8-assal, radikálisan módosított karosszériával és dögös optikai elemekkel tér vissza a Ford Mustang utcai ...

F1: Pályán a Hamilton-találmány

Az abu-dzabi teszten a Force India autójára felkerült a Lewis Hamilton édesapja által kiötlött információs "szárny".

Felrobbanhat egy benzinkút?

Az üzemanyag útja a finomítótól a kútig. Végállomás.


Viszi az autót a Kamaz

Speciális mentőjárműveket mutatott be a Kamaz. Az orosz gyártó emellett egy emelőkosaras változattal is előrukkolt.


1
Milyen autót vegyen Alonso?

Milyen autót vegyen Alonso?

Mivel Alonso jövőre a McLaren-Hondánál folytatja el kell felejtenie a maranellói lovakat. Nehéz lesz, de van néhány alternatívánk, ...


F1: Szerződést szegett Vettel - állítja Marko

A Red Bullnál azt állítják, hogy Sebastian Vettelnek nem lett volna szabad a Ferrarinál részt venni az abu-dzabi teszten. A német ...


A tüntetők közé hajtott egy dühös autós

Feldühödött tömeggel packázni nem szerencsés dolog. Ennek a sofőrnek hatalmas szerencséje volt, hogy nem szedték ki a kocsijából. ...


1
Rendőrökre támadt egy szabálytalankodó autós

Rendőrökre támadt egy szabálytalankodó autós

Egy rendőrt megpróbált autójával elütni, a rendőrségi járműnek pedig nekihajtott egy autós, aki az egyenruhások elől akart elmenekülni ...


Rengeteg új Suzuki modell érkezik

Hat vadonatúj modellt - törpeautókat, kisautókat és kompaktokat - ígér a következő három évre a Suzuki.


Indul az utolsó roham a kötelezőkampányban

Már csak néhány napjuk maradt az autósoknak arra, hogy eldöntsék, lecserélik-e év végi évfordulós kötelező biztosításukat.


F1: Räikkönennek minden főnök jó

Kimi Räikkönen szerint a szezonzáró után ejtett Marco Mattiacci jó munkát végzett a Ferrarinál, de a helyére kinevezett Maurizio ...


1
Brutális terepjáró Japánból

Brutális terepjáró Japánból

Ha az STI típusjelzést nem is kapta meg, 280 lóerős turbómotorjával nem kell szégyenkeznie kategóriatársai előtt az új Subarunak. ...


Honda: A többiek is így kezdték!

Az új McLaren-Honda első tesztnapján mindössze 3 kört futott, de a japán gyártó motorsportfőnöke szerint nem katasztrófa a nyögvenyelős ...


Egy gombnyomás, és hurrikánt csinál a Ford

A Ford új kölni időjárási tesztlétesítménye lesz a világ legmodernebbje: akár 250 km/h-s szél előállítására is képes, amely majdnem ...