Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:420.0 Ft
Dízel:427.0 Ft

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.10.21. 10:00
Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.


A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?
Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.
A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee'd 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Cikk nyomtatása

15 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment15 hozzászólás

JohnKing - 2013.06.15   17:20

A megtakarítás működik, DE
eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

erdeicsongor - 2012.11.29   11:46

Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére... elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

Motorov - 2012.10.23   01:51

Szerintem meg nem fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:58

A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:56

A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

További 10 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

Majdnem az Octaviát is lenyomta a Swift

A szeptemberi összesítés szerint 5527 új személygépkocsit és 1275 kishaszonjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: Nem dobják ki otthon a japánt pilótát

A Caterhamnél sem őrültek meg, a hétvégéi Japán Nagydíjra nem állítják félre Kobajasi Kamuit.

Két motoros játszik a halállal, és mások életével

A baleseteknél sokszor a vétlenek esnek áldozatól, ezúttal is majdnem ez történt a felelőtlen motorosok miatt.

Jó ez ide, falura!

1

Mondhatta volna a fenti mondatot az a sofőr, akit azért állítottak meg a rendőrök, mert finoman szólva puritán volt az iskolabusz ...

Megújul a Porsche Cayman

A legfontosabb kérdésben még mindig tanácstalanok vagyunk, a vizuális változások előre kiszámíthatók.

Megmutatták a Honda Forma-1-es motorját

A McLarennel 2015-ben összeálló Honda fotót közölt új, turbós V6-os F1-es motorjáról. Hamarosan videót is mutatnak.

Vagyonokat nyerhetnek az autóhitelesek

2

A devizahiteles mentőcsomag az autóhitelesekre is vonatkozik, sokan akár jelentős összeget kaphatnak vissza a bankjuktól.

Ebben a kamionban a túlélési esély nulla!

Így még nem láttál kamiont elpusztulni! Itt még a tesztbábuk is porrá zúzódtak, már ha egyáltalán raktak bele bábukat...

F1: A Renault belenyugodott a büntetésekbe

A Renault-nál elfogadták, hogy a 2014-es idény utolsó negyedében a partnereikre motorcserés büntetések várnak, elkerülhetetlenek ...

Frissítik a Honda szabadidőjárművét

Kívülről teljesen átdolgozták, mégis a hajtáslánc változásai a lényegesebbek. Akár ötödével is javult az üzemanyag-fogyasztás.

4
Tudod mikor töröd össze magad télen?

Tudod mikor töröd össze magad télen?

Itt a Michelin új középkategóriás téli gumija az Alpin 5. Esőben majd egy autónyival rövidebbet fékez.


F1: Óriási előnyben a Ferrari és a Mercedes?

A riválisok szerint a Ferrari és a Mercedes egy csomó fejlesztést megspórol majd a 2015-ös autók orrának újratervezésénél, mindenki ...


Októberben változik a közösségi közlekedés

Októberben számos változás lép életbe a fővárosi buszhálózatban, valamint a járatok menetrendjében. A BKK több új buszjáratot ...


A nap képe - szarvassal ütközött egy tűzoltóautó

Kedd éjjel, a 6-os főúton Érd és Százhalombatta között ütközött egy tűzoltóautó szarvasbikával.


Brutális csomagtérrel nyit a Fabia kombi!

Újjászületett a városi kombik legkelendőbbike: a puttonyos ©koda Fabia 530 literes raktérrel és furmányos ötletekkel jön jövőre


1
Nem azért szeretjük, mert BMW

Nem azért szeretjük, mert BMW

Egy BMW, amit másért fogsz szeretni, mint amit megszoktál.


Részegen száguldott az olimpiai bajnok úszó

Bilincsben vitték el minden idők legsikeresebb olimpikonját, az amerikai Michael Phelps úszófenomént, miután gyorshajtásért és ...


A legfeltűnőbb Ferrari, amit valaha láttál

Ezt a színt egy jéghideg koktélban, vagy egy trópusi nyaraláson tudnánk elképzelni. Döntsétek el Ti, hogy jól áll-e ez a Ferrarinak. ...


2
Újabb tahó csapatás 120 millióval

Újabb tahó csapatás 120 millióval

Igen, Taxtherich visszatért a gyökerekhez, és újra gyökér módon csapat egy 120 milliós Rolls-Royce volánja mögött, mintha csak ...


1
14 autós, akik mesteri szintre emelték a bunkó parkolást

14 autós, akik mesteri szintre emelték a bunkó parkolást

Mindig azt hiszed, ennél a tagnál nincs nagyobb bunkó, figyelmetlenebb idióta, de a következő képek is bizonyítják az örök igazságot. ...


F1: Button tapasztalt pilótákat ajánl a Hondának

Jenson Button nyilván erősen hazabeszélve azt tanácsolja a Hondának, hogy tapasztalt pilótákkal fusson neki a 2015-ös visszatérésnek. ...


1
Nem csak erős, nagyon ritka is

Nem csak erős, nagyon ritka is

Lehet, hogy a Renault szakemberei jobban rálátnak a piacra, és a vásárlók igényeire, én pedig csak a saját vágyaim irányából ...