Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:335.0 Ft
Dízel:360.0 Ft

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.10.21. 10:00
Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.


A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?
Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.
A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee'd 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Cikk nyomtatása

16 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment15 hozzászólás

JohnKing - 2013.06.15   17:20

A megtakarítás működik, DE
eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

erdeicsongor - 2012.11.29   11:46

Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére... elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

Motorov - 2012.10.23   01:51

Szerintem meg nem fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:58

A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:56

A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

További 10 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

2
18 kemény példa bizonyítja, hogy az elakadást mindig lehet fokozni

18 kemény példa bizonyítja, hogy az elakadást mindig lehet fokozni

Akadtál már el autóval? Azt hitted senki sem tud majd kihúzni szorult helyzetedből? Ha végignézed a képeket, érezni fogod, hogy ...

3
Forradalom a KRESZ-vizsgáztatásban

Forradalom a KRESZ-vizsgáztatásban

Januártól minden kategóriában megváltoztatja a közúti járművezető-képzésben alkalmazott elméleti vizsgakérdéseket a Nemzeti Közlekedési ...

Szégyen, hogy tini kerül az F1-be?

Az 1997-es világbajnok Jacques Villeneuve szerint egyenesen sértő, hogy a Toro Rosso jövőre a 17 éves Max Verstappent küldi pályára. ...

Furcsa bejelentés az üzemanyagok áráról

Ezúttal kisebb mértékben, de továbbra is csökken az üzemanyagok ára. Még olcsóbbá válik a benzin és a gázolaj. No de mikortól?

Karácsonytól január 5-ig ingyenes a pesti parkolás

Budapest területén a közterületi várakozási helyeken december 23-án 20 órától január 5-én 8 óráig díjmentesen lehet parkolni.


Ferrari-motorral jön az Alfa Romeo új szedánja

Jövőre érkezik az Alfa Romeo 159 utódja. Nagyobb lesz, finomabb és hátsókerék-hajtású.


F1: A Ferrari keresztbe tett korábbi elnökének

Múlt heti hír, hogy nemcsak Bernie Ecclestone került vissza az F1 élére, hanem a Ferrari korábbi elnöke, Luca di Montezemolo ...


Közlekedési változások karácsonykor és szilveszterkor

Változik a közösségi közlekedés menetrendje karácsonykor és szilveszterkor, a MÁV, a Volán-társaságok és a BKK járatai is ünnepi ...


A Forma-1 már nem sport?

A Saubertől ejtett Adrian Sutil szerint a fizetős pilóták egyre hangsúlyosabb szerepe miatt a Forma-1 már nem tekinthető sportnak. ...