Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:382.0 Ft
Dízel:364.0 Ft

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.10.21. 10:00
A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el.
Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.


A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?
Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.
A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee'd 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

16 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment15 hozzászólás

JohnKing - 2013.06.15   17:20

A megtakarítás működik, DE
eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

erdeicsongor - 2012.11.29   11:46

Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére... elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

Motorov - 2012.10.23   01:51

Szerintem meg nem fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:58

A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

Adócsaló - 2012.10.22   11:56

A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

További 10 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

Kamionnal ekkorát még nem ugrattak

Ötven méter meg egy fél - Ez az új rekord, de inkább nézd meg

A bringás erőemelő csúnyán elbánt a bunkó parkolóval

Ha minden bringás hasonló kvalitásokkal bírna, kétszer is megnéznék az autósok, hogy nem parkoltak-e rá a biciklisutra.

F1: Kvjat győzelméről álmodnak Szocsiban

Az Orosz Nagydíj szervezői a Red Bull-os Danyiil Kvjat hungaroringi második helyezése után már azt remélik, hogy Szocsiban győzhet ...

A Forma-1-ben 4., pedig jogsija sincs

A Magyar Nagydíjon nem sok hiányzott a dobogós helyezéshez Max Verstappennek, pedig a Toro Rosso holland ifjonca még nem is vezethet ...

2
Új Vitara: az olcsóbb jobb a drágábbnál

Új Vitara: az olcsóbb jobb a drágábbnál

Egyre több Suzuki Vitarát látni az utakon, de nem a korábban tesztelt csúcsváltozatban. Megnéztük, mit tud a földközeli modell.


Navi, asszisztens és dashcam egyben

A Mio új, Combo névre hallgató eszközei messze nem csak a navigációban segítenek, fedélzeti kamera, alkalmazkodó, tanuló szoftver ...


1
10 újrahasznosított autóalkatrész, amitől hátast dobsz

10 újrahasznosított autóalkatrész, amitől hátast dobsz

Fülemben csengnek apám szavai: "Ne dobjuk ki, jó lesz az még valamire, anya!"


Kínai-amerikai közös autó készül

A GM a kínai SAIC állami céggel közösen gyárt új autót a jövőben. A feltörekvő piacokoat támadják.


F1: A nyári szünetben nem foglalkoznak Räikkönennel

A Ferrari csapatfőnöke azt mondja, a nyári szünetben biztosan nem születik döntés Kimi Räikkönen 2016-os szerződéshosszabbításáról. ...


Megérkezett Európába a Suzuki luxus-kisautója

Megkezdődtek az YRA kódjelű Suzuki kisautó prototípusának európai, közúti tesztjei. Az autót iK-2 néven ismerhettük meg.


2
A Volkswagen a legnagyobb autógyártó a világon!

A Volkswagen a legnagyobb autógyártó a világon!

A féléves eladási statisztikák szerint a Volkswagen-csoport megelőzte ősellenségét, a Toyotát. Egyikük sem örülhet azonban felhőtlenül. ...


1
Zseniális autófeliratot lőttünk Pesten

Zseniális autófeliratot lőttünk Pesten

Mert nem csak a vér menthet életet.


Vizet pöfög a japán busz

Erről az oldaláról talán kevésbé ismerjük a világ második legnagyobb autógyártóját.


F1: A tűzzel játszik a Force India?

A Magyar nagydíjon történt balesetek utál felmerül a gyanú, hogy a Force India a frissített autójánál a teljesítmény kedvéért ...


Menőzés közben tört össze a legdrágább Porsche

A világ császárának érezte magát, pedig igazi baromarcú volt ennek a Porsche 918 Spydernek a sofőrje.


Egy üveg bor után sem ugrik a jogsi - elmondjuk, hol!

Avellino tartományban akár nyolc pohár bor után is volánhoz ülhetnek az autósok anélkül, hogy elveszítenék jogosítványukat. Mennyország ...