A nyolcadik generációs Corvette minden porcikájában új, teljesen szakít a korábbi hagyományokkal. A General Motorsnál dobták az orrmotoros elrendezést, és beálltak a középmotoros sportautók sorába, ahol már nincs kifogás, hozni kell a Mclaren, Ferrari szintet, természetesen olcsóbban. 

Az adatok alapján erre minden esélye megvan a C8-asnak. 

Motorja egy új generációs 6.2 V8-as blokk, legnagyobb teljesítménye 495 LE, a maximális nyomaték 637 Nm, ha az opciós sportkipufogót választjuk – alapmotorizáltságú Corvette soha nem volt még ilyen erős. És ilyen gyors sem: a rajtautomata és a hátsó tengelyt terhelő motor révén nem egészen három másodpercig tart a sprint 96 km/óráig, ha megrendeljük a Z51 sportcsomagot (sportülések, nagyobb fékek, fokozott hűtési teljesítmény, módosított végáttétel, extra hűtőlevegő-bevezető nyílások és sportkipufogó).

2,9 másodperc hatvan mérföldig. Ez a legkeményebb Porsche 911-esek, a Lamborghini Aventador, a Koenigsegg Agera territóriuma, szűk elit klub, ahova eddig Corvette még nem fért be. A következő videó bizonyítja, hogy nem csak papíron képes erre  a teljesítményre. Átlagos aszfalton, utcai, hideg gumikkal, rajtprogrammal érte el 3,1 másodperc alatt a 100 km/órát, ami az amerikaiak által megadott 0-60-as időt nézve szinte hajszálra hozza a gyári értéket. 

Kétszázig pedig alig kell 13 másodperc, a végsebesség pedig 312 km/óra, de ami a legmegdöbbentőbb, hogy ezt a csomagot bárki megveheti az Egyesült Államokban, körülbelül 19 millió forintnyi dollárért.