A 2000-es évek egyik legjobb sportautója a Honda S2000, melyhez foghatót egész biztosan nem láthatunk a japánoktól mostanában. Épp ezért és a remek vezethetősége miatt kezd egyre inkább kultautó lenni a Honda roadstere. Egyre gyakrabban bukkannak fel keveset futott példányok a különböző aukciós oldalakon, ahol szépen tornázzák fel a gyűjtői darabok árát. Ilyen ez a 2009-es évjáratú, fekete példány is, amely így a második sorozat tagja.

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 1
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 2

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 12
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 13
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 14
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 15
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 16
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 17
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 18
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 19
Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 20
Fotó megosztása:

Az eBay-re került fel, ahol bizonyára az utolsó pillanatban indul meg az igazi licitháború az S2000-re, mely csupán 153 kilométert futott. Bár nem olyan hegyes, mint az elsó szériás modell, panaszra nincs ok itt sem.Még be sincs járatva a legendásan nagyszerű 2,2 literes, négyhengeres motor. Az F20C frisebb változata 7800-as fordulatnál adja le 237 lóerős teljesítményét, de 8000-ig boldogan elforog. Hozzá hatgangos kéziváltó és persze sperr jár.

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 21

Az autó természetesen kiváló állapotban van, a fekete fényezés hibátlan, a szintén fekete bőrbelső akár az új, úgy néz ki.  Rozsdának ilyen tartás mellett nyoma sincs, így tényleg szinte új autót kap, aki majd a licit végén hazagurítja az S2000-et.

Szívesen elforgatnánk 8000-ig ezt a szinte új S2000-t 22