Fabio Landi a többi olasz kölyöktől eltérően nem Ferrarik és Lamborghinik után vágyakozott, hanem olyan autók voltak rá nagy hatással, mint nagybátyja japán importos Toyota Celica ST185-öse. Megragadta a bukólámpa, a különböző légbeömlők és a kristályfehér fényezés. A másik autó, mely felkeltette figyelmét, a BMW 320is volt, melyet csak az olasz M3-nak hívnak. Ebben az E30 M3 S14-es motorja volt, pontosabban annak 2 literes változata a helyi adózás miatt. A karosszéria közel sem volt annyira látványos, csupán egy M csomag árulkodik a különlegességről. Fabio nagybátyja egyszer egy zöld, 16 szelepes Golf GTI-vel állított be.

A dupla fényszóró, a vörös díszítőelemek és a kockás kárpit azonnal megfogta, ahogyan a digitális műszeregység is, mely akkoriban igazi csodának tűnhetett. Ez adta a lendületet ahhoz, hogy nagybátyja után ő is Golf GTI-be üljön. Ugyan ő nem élhette meg ezt az alkalmat, de Fabio Észak-Olaszországban, Padovában talált egy ötajtós példányt, digitális műszerfallal és 16 szelepes motorral. Az autó közel eredeti formájában maradt fenn, de azért akadt rajta bőséggel munka. A szűrőket és folyadékokat lecserélte, a belsejét kitakarította és szerzett bele rádiót.

Bár az autó ma egyre nagyobb érték, Fabióék szeretnek kirándulni menni vele és használni, hiszen arra való. Most 450 ezer kilométer van a Golf GTI-ben és kiválóan működik.