Hosszú orrú, lapos, nyurga kombi az új 5-ös Touring, már-már Shooting Brake
Hosszú orrú, lapos, nyurga kombi az új 5-ös Touring, már-már Shooting Brake
Fotó megosztása:
Méretek: 4942x1868x1498 mm, tengelytáv: 2975 mm
Méretek: 4942x1868x1498 mm, tengelytáv: 2975 mm
Fotó megosztása:
A fordulókör átmérője az összkerékhajtás miatt cseppet sem béemvés: 12,05 m
A fordulókör átmérője az összkerékhajtás miatt cseppet sem béemvés: 12,05 m
Fotó megosztása:
Tükrökkel együtt 2126 mm széles a kocsi, garázskapuknál figyelni kell
Tükrökkel együtt 2126 mm széles a kocsi, garázskapuknál figyelni kell
Fotó megosztása:
17 colos az alap kerékméret, a tesztautón 19-esek voltak, 590 ezer forint felárért
17 colos az alap kerékméret, a tesztautón 19-esek voltak, 590 ezer forint felárért
Fotó megosztása:
Az előredöntött hátfal és a lejtős tető adja azt a jó kis shooting brake-es formát
Az előredöntött hátfal és a lejtős tető adja azt a jó kis shooting brake-es formát
Fotó megosztása:
Minden részletében kidolgozott, mégsem tolakszik előtérbe semmi, az egész is nagyon harmonikus
Minden részletében kidolgozott, mégsem tolakszik előtérbe semmi, az egész is nagyon harmonikus
Fotó megosztása:
Aktív hűtőzsaluk segítik a jó aerodinamikát
Aktív hűtőzsaluk segítik a jó aerodinamikát
Fotó megosztása:
Nemes fenevad orra, cápakopoltyúkkal
Nemes fenevad orra, cápakopoltyúkkal
Fotó megosztása:
A mátrix-LED-es világítás felára félmillió forint
A mátrix-LED-es világítás felára félmillió forint
Fotó megosztása:
Még egy csodás kis részlet: szálcsiszolt betét a fényszóróban
Még egy csodás kis részlet: szálcsiszolt betét a fényszóróban
Fotó megosztása:
Az alaktényező 0,27-0,29-az Ötös kombinál, kiviteltől függően
Az alaktényező 0,27-0,29-az Ötös kombinál, kiviteltől függően
Fotó megosztása:
Teljesen szabálytalan a kipufogóvég, ettől néz ki olyan őrülten vadul
Teljesen szabálytalan a kipufogóvég, ettől néz ki olyan őrülten vadul
Fotó megosztása:
Követőradar, sávtartó, ütközéselkerülő és még egy csomó automata cucc óvja a benn ülőket, szolgálja a sofőr kényelmét
Követőradar, sávtartó, ütközéselkerülő és még egy csomó automata cucc óvja a benn ülőket, szolgálja a sofőr kényelmét
Fotó megosztása:
Egy kicsit kényelmetlen, hogy a kilincs belső-hátsó részén lévő recét kell simogatni záráshoz
Egy kicsit kényelmetlen, hogy a kilincs belső-hátsó részén lévő recét kell simogatni záráshoz
Fotó megosztása:
A virtuális részek a legjobbak, a valódi gombok rendszerét kicsit túlbonyolította a BMW, nehézkes a klíma beállítása, a rádió, telefon kezelése a kormányról
A virtuális részek a legjobbak, a valódi gombok rendszerét kicsit túlbonyolította a BMW, nehézkes a klíma beállítása, a rádió, telefon kezelése a kormányról
Fotó megosztása:
Szép és informatív a virtuális műszeregység
Szép és informatív a virtuális műszeregység
Fotó megosztása:
Üzemanyag-takarékos Eco Pro mód
Üzemanyag-takarékos Eco Pro mód
Fotó megosztása:
Comfort mód
Comfort mód
Fotó megosztása:
Sport mód
Sport mód
Fotó megosztása:
Akad dolga a hüvelyknek is, a többi ujjnak is
Akad dolga a hüvelyknek is, a többi ujjnak is
Fotó megosztása:
11 liter volt a kútnál utánamérve. A teljesítményhez és a kocsi méretéhez képest nem sok, de abszolút értékben azért nem is kevés
11 liter volt a kútnál utánamérve. A teljesítményhez és a kocsi méretéhez képest nem sok, de abszolút értékben azért nem is kevés
Fotó megosztása:
Elképesztően fejlett a HUD, szinte feleslegessé teszi a többi kijelzőt
Elképesztően fejlett a HUD, szinte feleslegessé teszi a többi kijelzőt
Fotó megosztása:
Elképesztően fejlett a HUD, szinte feleslegessé teszi a többi kijelzőt
Elképesztően fejlett a HUD, szinte feleslegessé teszi a többi kijelzőt
Fotó megosztása:
3x2 sugárban jön az ablakmosó, mint egy kamionon
3x2 sugárban jön az ablakmosó, mint egy kamionon
Fotó megosztása:
A sebességhatárhoz igazodó tempomatot egy kicsit a szabályos érték fölé is lehet lőni, max. 15 km/h-val
A sebességhatárhoz igazodó tempomatot egy kicsit a szabályos érték fölé is lehet lőni, max. 15 km/h-val
Fotó megosztása:
Tematikus blokkokkal rendezték be a főképernyőt
Tematikus blokkokkal rendezték be a főképernyőt
Fotó megosztása:
A BMW feladta korábbi érintőképernyő-ellenességét. Szerencsére!
A BMW feladta korábbi érintőképernyő-ellenességét. Szerencsére!
Fotó megosztása:
Online szolgáltatások: időjárás-jelentés, hírszolgáltatás
Online szolgáltatások: időjárás-jelentés, hírszolgáltatás
Fotó megosztása:
Jó játék a képernyő érintése nélkül forgatható külső nézeti 360 fokos kamerakép
Jó játék a képernyő érintése nélkül forgatható külső nézeti 360 fokos kamerakép
Fotó megosztása:
Néhány klímafunkció csak menüből érhető el
Néhány klímafunkció csak menüből érhető el
Fotó megosztása:
A hifitorony gyenge pontja a klímakonzol: nehéz átlátni, mi van és mit szeretnénk
A hifitorony gyenge pontja a klímakonzol: nehéz átlátni, mi van és mit szeretnénk
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú automata gyors és komfortos, bár néha ránt egyet-egyet az autón
A nyolcfokozatú automata gyors és komfortos, bár néha ránt egyet-egyet az autón
Fotó megosztása:
A Sport és a Comfort mód között nincs nagy különbség, az 540i mindig egy kényelemre hangolt túraautó, amivel lehet gyorsan menni
A Sport és a Comfort mód között nincs nagy különbség, az 540i mindig egy kényelemre hangolt túraautó, amivel lehet gyorsan menni
Fotó megosztása:
Csodás ez a mart alufedél
Csodás ez a mart alufedél
Fotó megosztása:
Jobb bajusz
Jobb bajusz
Fotó megosztása:
Az anyagminőség és az összeszerelés hibátlan
Az anyagminőség és az összeszerelés hibátlan
Fotó megosztása:
A sportülés ülőlapja kényelmetlen, bár tagadhatatlanul jól tart az oldaltámaszték
A sportülés ülőlapja kényelmetlen, bár tagadhatatlanul jól tart az oldaltámaszték
Fotó megosztása:
Küszöbdísz, modelljelzés a szőnyegen: minden részlet fontos volt a beltér dizájnolása során
Küszöbdísz, modelljelzés a szőnyegen: minden részlet fontos volt a beltér dizájnolása során
Fotó megosztása:
Nagyon sok a hely, kényelmes az ülés hátul
Nagyon sok a hely, kényelmes az ülés hátul
Fotó megosztása:
Hátul jobb, hatásosabb a szellőzés melegben, mint elöl
Hátul jobb, hatásosabb a szellőzés melegben, mint elöl
Fotó megosztása:
Csaknem három méter tengelytávval azért lehet terpeszkedni
Csaknem három méter tengelytávval azért lehet terpeszkedni
Fotó megosztása:
Egy hangszórófedél a sokból (16-ból, egészen pontosan, ennyi jár a 368 ezres HK-rendszerhez)
Egy hangszórófedél a sokból (16-ból, egészen pontosan, ennyi jár a 368 ezres HK-rendszerhez)
Fotó megosztása:
Oldalsó szellőző a hátul ülők kényelméért
Oldalsó szellőző a hátul ülők kényelméért
Fotó megosztása:
Hagyományos kombi BMW-szolgáltatás a külön nyúló hátsó üveg
Hagyományos kombi BMW-szolgáltatás a külön nyúló hátsó üveg
Fotó megosztása:
Jól tagolt, okosan berendezett raktér sok szolgáltatással
Jól tagolt, okosan berendezett raktér sok szolgáltatással
Fotó megosztása:
Jól tagolt, okosan berendezett raktér sok szolgáltatással
Jól tagolt, okosan berendezett raktér sok szolgáltatással
Fotó megosztása:
Egy tűt is nehéz volna leejteni a motortérben
Egy tűt is nehéz volna leejteni a motortérben
Fotó megosztása:
Toronymerevítő a stabil kanyarokért
Toronymerevítő a stabil kanyarokért
Fotó megosztása:
68 literes a tank, a hatótávolság szűken 600 kilométer vegyes üzemben
68 literes a tank, a hatótávolság szűken 600 kilométer vegyes üzemben
Fotó megosztása:
Ilyen figyelmeztetés sincs minden autón: tankoláskor az állófűtést is ki kell kapcsolni!
Ilyen figyelmeztetés sincs minden autón: tankoláskor az állófűtést is ki kell kapcsolni!
Fotó megosztása: