Fociláz
Focimezbe bújtak

Focimezbe bújtak

Focimezbe bújtak


A Hyundai a svájci-osztrák közös rendezésű foci Európa-bajnokság főszponzora, ami nem csak a közvetítések reklámjaiból derül majd ki.

A Hyundai itthon közös meccsnéző tereken jelenik meg, többek között a Puskás Ferenc-stadion kertjében, amihez a márkakereskedők is csatlakozhatnak saját településükön.

Az autókat tesztvezetésen kipróbálók között a foci EB-re szóló belépőjegyeket sorsolnak ki. A labdarúgás marad a márka népszerűsítésének elsődleges terepe, mert a dél-koreaiak lesznek a 2010-es és a 2014-es világbajnokság főtámogatói is.

Új autók egymás hegyén-hátán

400 000 forint a dízelmotor felára

400 000 forint a dízelmotor felára

400 000 forint a dízelmotor felára


Idén a focin kívül is érdemes figyelni a Hyundaira, egymást érik az új autók. Az i30 CW, tehát a kombiváltozat már piacon van, az i10 pedig most jelenik meg. Az i10 a Suzuki Splash kategóriájában rajtol, kicsit alacsonyabb induló áron.

2 099 000 forintért a fapados modellt mérik, fekete lökhárítóval, de az ABS mellett két légzsákkal, szervokormánnyal, MP3-as fájlokat lejátszó CD-s rádióval és központi zárral. A légkondi felára 200 ezer forint, ami csak a középső felszereltséggel rendelhető.

Dízel i10 2,9 millióért

2 459 000 Ft a benzines ára légkondival

2 459 000 Ft a benzines ára légkondival

2 459 000 Ft a benzines ára légkondival


400 ezer forinttal kerül többe a 66 lóerős 1,1 literes benzinesnél a 75 lóerős turbódízel. A háromhengeres dízel a két gazdagabb felszereltséggel kapható 2 859 000 forinttól, alapáron klímaberendezéssel és 4,3 literre megadott átlagfogyasztással.

Hosszú távon a Hyundai célja itthon is 5 százalékos részesedést elérni és egyfajta koreai Toyotává válni, ezért a Matiz-Spark-vonulattal nem tudnak versenyezni árban. Az i10 pofás, a maga nemében jól eltalált kiskocsi, meglepően sok hellyel és 4 csillagosra ígért törésteszttel.

Még nincs vége a rengeteg új korai autónak, amelyekkel a Toyotát akarja megközelíteni a Hyundai


Kisbusz és Vectra-konkurens

Vadonatúj a H1 is, amelyből dobozos haszonjármű és személyszállító 8 személyes kisbusz választható 2,5 literes, közös nyomócsöves dízelmotorral. A Sonata modellfrissítésen van túl, mostantól csinosabb és erősebbek a motorjai. Mindkettő kétliteres, a benzines 164, a dízel 150 lóerős.

Flottautóként érdekes a 150 lóerős dízel

Flottautóként érdekes a 150 lóerős dízel

Flottautóként érdekes a 150 lóerős dízel


Ezzel még nincs vége az évnek. Nyáron a Matrix kis egyterű újul meg, ősszel a Hyundai bemutatja a Getz utódját i20 néven. Év végén egy iX55 nevű járgány érkezik hozzánk, amely nagyobb a Santa Fénél és Amerikában Veracruz néven kapható.

Beszállt az Autóklub

A Hyundai márkamagazinja szerint nagy hangsúlyt fektetnek a “vásárlói élmény fokozására”. Ez csak kicsit csábítóbb, mint a Microsoft-féle felhasználói élmény fokozása vagy a végkielégítés egy buldoggal, de ami mögötte van, az valóban hasznos.

Májustól a Hyundai is kínál 24 órás/365 napos országúti segélyszolgálatot, amire a legtöbb márkához hasonlóan ők is a Magyar Autóklubbal szerződtek. A szolgáltatás az idén január 1-től eladott autók tulajdonosainak jár, lerobbanás esetén biztosítja a helyszíni javítást vagy az autó elszállítását a márkaszervizbe, illetve az utasok hazautazását.