Szombat délután a Hungaroringen jártunk, a Time Attack versenysorozat idei negyedik futamán. Aki nem tudná a Time Attack egy lelkes amatőr versenyzőkből és autóbolondokból álló szerveződés, akikhez bárki csatlakozhat, akinek lapul egy versenypálya-álló vasszekere a garázsban és némi félretett pénze a nevezési díjra.
Tulajdonképpen egy jól szervezett nyílt naphoz hasonlít a verseny, azzal a különbséggel, hogy itt az utcai autóktól kezdve súly/lóerő arány alapon 5 vagy 6 kategóriában is lehet indulni, valamint, hogy versenyenként és év végén is van díjosztás.
A díjazás a köridők alapján történik, durva test-test elleni küzdelmek nincsenek a biztonság érdekében. Így bőven megférnek egymás mellett a Suzuki Swiftek, a 800 lórős Nissan GT-R-ek, sőt az olyan nyitott, csővázas, sportkocsik is, amelyek két perc alatti köridőkre is képesek – pedig utcai rendszámot is kaphatnak. Utóbbiból a rendszeresen részt vevő Radical SR5 mellett két igazán ritka BAC Mono is szaladgált szombaton a pályán. Ezen kívül állandó jelleggel látni itt Ferrarit, nem kevés Porschét és számtalan átalakított BMW-t is.
Nézőként a belépés teljesen ingyenes, így fokozottan ajánlott kilátogatni egy versenyre, ha szeretnénk egy jó hangulatú, barátságos autós buliban részt venni. A versenyekről, nevezésről a Time Attack Facebook oldalán lehet tájékozódni.
Magyarország leggyorsabb autói
A 265 lóerős Mégane RS csak a parkolóban pihent. Teszt hamarosan!
A 265 lóerős Mégane RS csak a parkolóban pihent. Teszt hamarosan!
Fotó megosztása:
Egy jó gumi a Swifttel is csodát tesz
Egy jó gumi a Swifttel is csodát tesz
Fotó megosztása:
Egy E46-os BMW M3-hoz tartoznak a csövek
Egy E46-os BMW M3-hoz tartoznak a csövek
Fotó megosztása:
Hiába idős, egy BMW-t könnyű izgalmassá tenni
Hiába idős, egy BMW-t könnyű izgalmassá tenni
Fotó megosztása:
Egyre kapósabb a Toyota MR2 itthon is
Egyre kapósabb a Toyota MR2 itthon is
Fotó megosztása:
Ügyesen mennek a Subaruk - nem csak sárba való a négykerék-hajtás
Ügyesen mennek a Subaruk - nem csak sárba való a négykerék-hajtás
Fotó megosztása:
Élményautózásra bőven jó a széria GT86 is
Élményautózásra bőven jó a széria GT86 is
Fotó megosztása:
Nissan 200SX - stílusosan kicsicsázva
Nissan 200SX - stílusosan kicsicsázva
Fotó megosztása:
Sokan tréleren hozzák a versenyautókat
Sokan tréleren hozzák a versenyautókat
Fotó megosztása:
Turbósított Civic 390 lóerővel
Turbósított Civic 390 lóerővel
Fotó megosztása:
BAC Mono: F1-es technika az utcára. 520 kg, 280 LE
BAC Mono: F1-es technika az utcára. 520 kg, 280 LE
Fotó megosztása:
Nem láttuk pályán a Ferrarit, a tulaj valószínűleg új szerzeményét, a BAC Mono-t próbálgatta
Nem láttuk pályán a Ferrarit, a tulaj valószínűleg új szerzeményét, a BAC Mono-t próbálgatta
Fotó megosztása:
Széria közeli MR2 Roadster semi-slick abroncsokon
Széria közeli MR2 Roadster semi-slick abroncsokon
Fotó megosztása:
A nehéz gyári műszerfal a kukában landolt
A nehéz gyári műszerfal a kukában landolt
Fotó megosztása:
Egy több generációval korábbi hathengeres M5-ös motor kompresszorral – mindez egy Hármas BMW-ben
Egy több generációval korábbi hathengeres M5-ös motor kompresszorral – mindez egy Hármas BMW-ben
Fotó megosztása:
Látszik a beépített pneumatikus emelő is
Látszik a beépített pneumatikus emelő is
Fotó megosztása:
Vannak, akik komolyan veszik a versenyzést
Vannak, akik komolyan veszik a versenyzést
Fotó megosztása:
Ez hajtja Karotta épített Datsun Z-jét
Ez hajtja Karotta épített Datsun Z-jét
Fotó megosztása:
Jól szúrja Karotta a konkurenciától, bár sokat kell babrálni a Hangyászt
Jól szúrja Karotta a konkurenciától, bár sokat kell babrálni a Hangyászt
Fotó megosztása:
Az utolsó sorhatos, szívó M3-as BMW. Tökéletes élményautó!
Az utolsó sorhatos, szívó M3-as BMW. Tökéletes élményautó!
Fotó megosztása:
Egy Toyota Celica GT4-es, szintén csak mutatóba
Egy Toyota Celica GT4-es, szintén csak mutatóba
Fotó megosztása:
Ez viszont kőkemény versenygép: a mezőny talán legnagyobb meglepetése Szuti Celica GT4-ese
Ez viszont kőkemény versenygép: a mezőny talán legnagyobb meglepetése Szuti Celica GT4-ese
Fotó megosztása:
Kamerázni szabad
Kamerázni szabad
Fotó megosztása:
Újabb szépség a parkolóban. Az első Focus RS.
Újabb szépség a parkolóban. Az első Focus RS.
Fotó megosztása:
Nehéz a választás!
Nehéz a választás!
Fotó megosztása:
Így mutat a Radical belülről
Így mutat a Radical belülről
Fotó megosztása:

A 265 lóerős Mégane RS csak a parkolóban pihent. Teszt hamarosan!

Nehéz a választás!

Nissan 200SX – stílusosan kicsicsázva

BAC Mono: F1-es technika az utcára. 520 kg, 280 LE

Jól szúrja Karotta a konkurenciától, bár sokat kell babrálni a Hangyászt

Újabb szépség a parkolóban. Az első Focus RS.

Így mutat a Radical belülről

Egy jó gumi a Swifttel is csodát tesz

Élményautózásra bőven jó a széria GT86 is

Turbósított Civic 390 lóerővel

Széria közeli MR2 Roadster semi-slick abroncsokon

Egy több generációval korábbi hathengeres M5-ös motor kompresszorral – mindez egy Hármas BMW-ben

A nehéz gyári műszerfal a kukában landolt

Vannak, akik komolyan veszik a versenyzést

Látszik a beépített pneumatikus emelő is

Az utolsó sorhatos, szívó M3-as BMW. Tökéletes élményautó!

Egy Toyota Celica GT4-es, szintén csak mutatóba

Ez viszont kőkemény versenygép: a mezőny talán legnagyobb meglepetése Szuti Celica GT4-ese

Kamerázni szabad

Ez hajtja Karotta épített Datsun Z-jét

Egyre kapósabb a Toyota MR2 itthon is

Hiába idős, egy BMW-t könnyű izgalmassá tenni

Ügyesen mennek a Subaruk – nem csak sárba való a négykerék-hajtás
Kommentek