Egy, az eredetire tökéletesen hasonlító Citroën 2CV-t épített egy francia nyugdíjas. Sokan barkácsolnak otthon, de Michel Robillard kocsija a francia közlekedési hatóságtól engedélyt is kapott.

Tekintve, hogy az úr szakmája szerint bútorasztalos, már nem is meglepő, hogy a Kacsát fából készítette el. Miközben az autó szinte összes eleme fából van (műszerek, kilincsek, felnik, gumik stb. nem), valódi motort építettek bele, így a kocsi teljesen járóképes.

Fából vasparipa 1
Fából vasparipa 2

Fából vasparipa

Fából vasparipa

Fából vasparipa 12
Fából vasparipa 13
Fából vasparipa 14
Fából vasparipa 15
Fából vasparipa 16
Fából vasparipa 17
Fából vasparipa 18
Fából vasparipa 19
Fából vasparipa 20
Fotó megosztása:

Különleges alkotás elkészítése komoly időt vett igénybe, Robillard úr hat éve vágott bele. Az elkészítését természetesen az tette lehetővé, hogy még klasszikus alvázas felépítésű a kocsi, a mai önhordó karosszériák ilyen jellegű építése sokkal bonyolultabb lenne. Az építéshez francia gyümölcsfákat használt fel az alkotó, aki reméli, járműve egyszer bekerül egy múzeumba.

Az 1948-1990 között gyártott Citroën 2CV-ből több mint ötmillió darab fogyott, 9, 12, 18, 29 LE-s változatok készültek belőle. Végsebessége 64-115 km/óra változott kiviteltől függően.