Megépítette belépő Sport szériájának tökéletes képviselőjét a McLaren. Na nem egy újabb modellről van szó, hanem az 570S-hez kínált Track Packről, azaz pályacsomagról, amelyet neve ellenére nem csak zárt pályán élvezhetünk.

Először is 12 mm-rel magasabb a hátsó szárny – ez ahhoz kevés, hogy ujjal mutogassanak ránk az utcán (kivéve, persze, hogy eleve egy McLarenben ülünk), viszont 240 km/óránál 29 extra kilóval préseli a földhöz a hátsó tengelyt, ami jól jön a pályán.

McLaren 570S with Track Pack (5)

29 kiló a mérleg egyik serpenyőjében, 25 a másikban: ennyivel könnyebb ugyanis az alapkivitelű 570S-nél a pályacsomagos kiadás. Bőr helyett Alcantara kárpitanyagok, szénszálas versenyülések, valamint egyedi, ultrakönnyű keréktárcsák faragták le a negyed mázsát. Ennyi persze sem  a gyorsulásban, sem a végsebességben nem hoz érdemi változást, 9,4 mp 200 km/órára, 328 km/óra végsebesség – huncut, aki ennél jobbra vágyna.

A csomag legizgalmasabb eleme a McLaren telemetriai rendszere, amelyet a McLaren 675LT és a McLaren P1 fedélzetén már alkalmaztak. Ez valós idejű információt ad a köridőkről, a részidőkről, képes a pilóták összehasonlítására, valamint a futam után elemzéseket gyárt és grafikonon ábrázolja a sebességet a pálya adott pontjain.

Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 2
Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 3

Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi

Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi

Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 9
Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 10
Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 11
Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 12
Elkészült a tökéletes McLaren sportkocsi 13
Fotó megosztása:

A 16 500 angol fontba, azaz valamivel több mint 6 millió forintba kerülő Track Pack karbon-kerámia fékeket is hoz, de ezt talán mondani sem kell.