Aki felkészületlenül ül be a Techart által kezelésbe vett 911-esekbe, semmit nem fog észlelni. Nem véletlenül: a teljesítménynövelés, amely ugyanúgy minden rendelkezésre álló szenzor adatait kielemzi, mint a gyári motorvezérlés, a többfokozatú üzemmódkapcsoló alapállásában inaktív.

Az extra hatvan lóerőre csak akkor találunk rá, ha a középkonzolon vagy a kormánykeréken lévő kapcsolót Sport, illetve Sport+ pozícióba állítjuk.

Többet is tud az új Porsche 911 1
Többet is tud az új Porsche 911 2

Többet is tud az új Porsche 911

Többet is tud az új Porsche 911

Többet is tud az új Porsche 911 11
Többet is tud az új Porsche 911 12
Többet is tud az új Porsche 911 13
Többet is tud az új Porsche 911 14
Többet is tud az új Porsche 911 15
Többet is tud az új Porsche 911 16
Többet is tud az új Porsche 911 17
Többet is tud az új Porsche 911 18
Fotó megosztása:

Ekkor a Carrera S 420 helyett 480 lóerőt, a Turbo S 580 helyett 640 lóerőt mozgósít. A forgatónyomatéki növekmény 500 helyett 580, illetve 750 helyett 880 Nm – lenyűgöző értékek!

A Carrera S és 4S típusok egyformán 310 km/órára képesek a kezelést követően, a gyorsulás a hátsókerekes Carrera S kupé esetében 3,6, a kabriónál 3,8 mp, az összkerékhajtású Carrera S4 egy-egy tizeddel fürgébb. A 911 Turbo 2,7, a kabrió kivitel 2,8 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 338 km/óra.

Akármelyik modellhez vesszük meg, a Techart 911 nettó csomagja egyformán 3900 euróba kerül.

TECHART_Powerkits_991_2_06_CarreraS