A Mini mérnökei a JCW minden porcikáját átdolgozták, a futóműtől az abroncsokon át az egyedi betéteket alkalmazó fékekig. Könnyebb, szélesebb keréktárcsákra szerelték fel a 215/45 Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokat, a kipufogórendszer szénszálas csövekben végződik, hangolása okostelefonról módosítható.

A felfüggesztés minden irányban állítható – nem véletlen, hiszen azt a Mini versenypartnere szállítja. Az első tengelyre mechanikus sperrdifit építettek be, ehhez hangolták hozzá az ESP működését.

 

Nem készült még ilyen tökös Mini 1
Nem készült még ilyen tökös Mini 2

Nem készült még ilyen tökös Mini

Nem készült még ilyen tökös Mini

Nem készült még ilyen tökös Mini 9
Nem készült még ilyen tökös Mini 10
Nem készült még ilyen tökös Mini 11
Nem készült még ilyen tökös Mini 12
Nem készült még ilyen tökös Mini 13
Nem készült még ilyen tökös Mini 14
Fotó megosztása:

 

Gyakorlatilag a motor az egyetlen alkotóelem, amely nem változott, a kétliteres turbós blokk 228 lóerőt ad le. A menetdinamikai adatok annak ellenére változatlanok, hogy az autó 15 kilóval nehezebb az alap JWC-nél.