Első pillantásra mintha egy Panda Cross állna előttünk, de valójában a karosszéria minden íve, vonala, törése más, mint a Fiat európai kisautóján, és a méretek is kisebbek. Ez utóbbi persze csalóka, hiszen az autó alapkivitelben 13, felárért 14 colos kerekeken gurul, az extrák között látványos ködfényszórók, visszapillantóba integrált irányjelzők, tetősín vagy kerékív-szélesítés is kérhető az autóhoz.

Városi kisterepjáró a Fiattól 1
Városi kisterepjáró a Fiattól 2

Városi kisterepjáró a Fiattól

Városi kisterepjáró a Fiattól

Városi kisterepjáró a Fiattól 11
Városi kisterepjáró a Fiattól 12
Városi kisterepjáró a Fiattól 13
Városi kisterepjáró a Fiattól 14
Városi kisterepjáró a Fiattól 15
Városi kisterepjáró a Fiattól 16
Városi kisterepjáró a Fiattól 17
Városi kisterepjáró a Fiattól 18
Fotó megosztása:
  A Fiat komolyan veszi a biztonságot és a praktikumot: már a fapados kivitelben is holttérfelügyelet, vészfékezési jelzőrendszer, valamint osztott hátsó ülés kerül a kocsiba, bár a klíma, a kormánymagasság-állítás és a szervokormány nem szerepel az alapmodell felszereltségi listáján. Pici autóhoz pici motor is elég: az egyliteres blokk 77 lóerőt ad le. Az apró csomagtartó ajtaja egyben a hátsó szélvédő is, mint a Citroen C1 vagy a Volkswagen Up esetében. Fiat-Mobi-Way-On-rear-three-quarters A Mobi ideális városi jószágnak tűnik, egy probléma mégis van vele: egyelőre kizárólag a dél-amerikai piacon, ott is Brazíliában kapható.