350 helyett 367 lóerő, 4,9 helyett 4,7 másodperces gyorsulás 100 km/órára – ráncfelvarráskori teljesítménynövelésnek egészen becsületes volna a Volvo S60 Polestar részéről. Csakhogy ezeket a növekményeket vadonatúj motorral éri el a svédek sportlimuzinja: egy minden szempontból kétharmados méretű motorral. Hat helyett négy henger, három helyett kettő liternyi lökettérfogat – beharangozták ezt már jó régen, ám mostanra érkezett meg a piacra a termék.

Négyhengeres forgószél a Volvótól 1
Négyhengeres forgószél a Volvótól 2

Négyhengeres forgószél a Volvótól

Négyhengeres forgószél a Volvótól 13
Négyhengeres forgószél a Volvótól 14
Négyhengeres forgószél a Volvótól 15
Négyhengeres forgószél a Volvótól 16
Négyhengeres forgószél a Volvótól 17
Négyhengeres forgószél a Volvótól 18
Négyhengeres forgószél a Volvótól 19
Négyhengeres forgószél a Volvótól 20
Négyhengeres forgószél a Volvótól 21
Négyhengeres forgószél a Volvótól 22
Fotó megosztása:
  A változás nem utolsó sorban a tömegcsökkenés miatt is lényeges: az első tengelyt 24 kilóval kisebb tömeg terheli, a modell össztömege 20 kilóval csökkent, amellett, hogy a váltót is lecserélték, hat- helyett nyolcfokozatúra az automata. A blokk alapjaiban megegyezik a T6 jelzésű turbómotorral, ám nagyobb turbófeltöltőt szereltek rá, lecserélték a hajtókarokat, a vezérműtengelyeket, megnövelték a szívórendszert, az üzemanyag-szivattyú pedig több benzint szállít. Volvo Polestar