Már második megnyilvánulási formájában láthatjuk a Hyundaiból kivezetett Genesis luxusmárka sajátjának vallott formatervet, a szigorúság alapértéke (függőleges hűtőmaszk, vízszintes fényszórók, klasszikus arányok) mellett azonban ezúttal kifejezetten izgalmas áttörések, színekkel hangsúlyozott, háromdimenziós formák gazdagítják a karosszériát. Hátrafelé szűkülő oldalfalak, rejtett, hátrafelé nyíló hátsó ajtó, diffúzorba hajló hátsó lökhárító borzolja a kedélyeket. Nem véletlenül spékelte meg sportos vonásokkal a konzervatív arculatot a Genesis, hiszen az új tanulmány egy potenciális középkategóriás prémium modell előfutára lehet – az Audi A4, a BMW 3, a Mercedes C-osztály állnak a szemközti sarokban, és ellenük nem lehet holmi tucatformával felvenni a versenyt.

A BMW 3-ast támadja a Hyundai 1
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 2

A BMW 3-ast támadja a Hyundai

A BMW 3-ast támadja a Hyundai

A BMW 3-ast támadja a Hyundai 12
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 13
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 14
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 15
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 16
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 17
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 18
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 19
A BMW 3-ast támadja a Hyundai 20
Fotó megosztása:
  A koreai iparművészek fantáziája a beltérben sem fáradt ki, az ázsiai ország elektronikai gyártói által bevezetett (jelen esetben konkrétan az LG által gyártott) ívelt LCD-képernyő egyszerre tölti be a műszerfal és a multimédiás infoközpont szerepét, a középkonzol vízszintes osztású, ülésből négy darab fért az igényes anyagokkal burkolt, réz- és alumínium színekben kivitelezett térbe. A mobiltelefonokról és táblaszámítógépekről ismert mozdulatokkal vezérelhető központi kezelőfelület szemmel láthatóan jobban érdekelte az alkotókat, mint a hajtáslánc, pedig az is izgalmas: a 2,0 literes közvetlen befecskendezéses benzinmotorból, nyolcfokozatú automata váltóból és (vélhetően a kettő közé beépített) villanymotorból álló hibrid hajtás maximális rendszerteljesítménye 235 LE.
a videó a hirdetés után indul