Nem a Genfi Autószalonon, nem is New Yorkban, hanem a világ egyik legfontosabb órás expóján, a Baselworldon mutatta be szokatlan fejlesztését a Bell & Ross. Az Aero GT csodaszép, minden bizonnyal rendkívül gyors, és a gigantikus kipufogók sugárhajtómű-analógiáját legfeljebb egy újszülöttnek kell elmagyarázni: bármelyik autógyártó büszke lehetne az extrém megjelenésű kupéra.

Csuklóra csatolható szupersportkocsi 1
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 2

Csuklóra csatolható szupersportkocsi

Csuklóra csatolható szupersportkocsi

Csuklóra csatolható szupersportkocsi 9
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 10
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 11
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 12
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 13
Csuklóra csatolható szupersportkocsi 14
Fotó megosztása:
  Apró szépséghiba, hogy a Bell & Ross kreatív igazgatója, Bruno Belamich által megálmodott sportkocsiról nem léteznek műszaki adatok – az egész nyilván nem több  formai álomnál, és ennek megfelelően soha nem is lesz belőle semmi. Pedig a függőleges vezérsík-imitációk, a stabilizáló szárnyacskák után megformált nyúlványok, amelyek a visszapillantó kamerákat tartják, és a turbinakerékre hajazó felnik bármelyik luxusszálló parkolójában jól mutatnának. Bell & Ross AeroGT Concept Ha megtetszett, mégis megszerezheted magadnak az AeroGT-t , pontosabban azokat a karórákat, amelyek a gyár szerint annak formai elemeiből építkeznek. Szerintünk nem, de ezen veszekedjen az, akit érint a dolog.