A ZL1 típusjelzés gyakorlatilag egyidős a Camaróval (és a Corvette-tel); eredetileg a gyorsulási versenyre felkészített COPO változat motorját jelölték ezzel a kóddal, később önálló, utcai modellé fejlődött az extrém teljesítményű blokkal szerelt modellváltozat. A legújabb kiadás 6,2 literes lökettérfogatból hozzávetőlegesen 640 lóerőt állít elő. A pontos teljesítményre az év végi piaci bevezetéskor derül majd fény, vagy nem – a titokzatoskodás általában része a nagy teljesítményű amerikai autók varázsának.

Szupersportkocsikat kóstolgat 1
Szupersportkocsikat kóstolgat 2

Szupersportkocsikat kóstolgat

Szupersportkocsikat kóstolgat

Szupersportkocsikat kóstolgat 14
Szupersportkocsikat kóstolgat 15
Szupersportkocsikat kóstolgat 16
Szupersportkocsikat kóstolgat 17
Szupersportkocsikat kóstolgat 18
Szupersportkocsikat kóstolgat 19
Szupersportkocsikat kóstolgat 20
Szupersportkocsikat kóstolgat 21
Szupersportkocsikat kóstolgat 22
Szupersportkocsikat kóstolgat 23
Szupersportkocsikat kóstolgat 24
Fotó megosztása:
  A hatodik generációs Camaro karosszériáját külön merevítés nélkül használták fel az építéshez, ám az aerodinamikai adottságokat a végletekig csiszolták. Száz órát töltött a szélcsatornában az autó, ami egyrészt pályára optimalizált, fokozott leszorítóerőt, másrészt hatékonyabb hűtést eredményezett. Más az osztott első légbeömlő, új a motorházfedél, szélesített kerékdobok, módosított küszöb, méretes első és büszke hátsó légterelő javítja a nagysebességű egyenesfutást – ne feledjük a típus dragster-génjeit. 2017 Chevrolet Camaro ZL1 Az utastérben Recaro ülések, alul vágott, nyersbőrbe burkolt kormánykerék, valamint telemetriai adatrögzítő rendszer utal a várt felhasználási területre. A teljesítmény hatékony aszfaltra vitelét adaptív lengéscsillapító, elektronikus sperrdiffi, áthangolt kipörgésgátló, üzemmódváltó, rajtautomatika segíti, a kipufogóban kétállású szelep gondoskodik a helyzethez illő hanghatásokról. Közvetlen elődjénél 90 kilóval könnyebb, 60 lóerővel erősebb az autó; a blokk 868 Nm  nyomatéka hatfokozatú kézi váltón vagy új fejlesztésű, 10 fokozatú, sportos automatán keresztül jut a 305/30ZR20 abronccsal szerelt, kovácsolt alumínium hátsó kerekekre (elöl 285/30ZR20). 2017 Chevrolet Camaro ZL1 A pályahasználatra külön csomag megvásárlása nélkül, gyári állapotában alkalmas ZL1 menetdinamikai adatai, illetve ára egyelőre nem nyilvánosak.