A márciusban leleplezett koncepcióautó legalább annyira merészen távolodik el az aktuális sorozatgyártású Civictől, mint amennyire radikális volt a váltás a nyolcadik generáció bevezetésekor. A termékgazdák LED-es fényszórókat ígérnek a jövő ilyenkor piacra lépő modellre. A gömbölyded, magas far helyébe nyújtottabb, hagyományosabb lezárás lép, ami a Honda ígérete szerint orvosolja majd a Civic egyik legnagyobb gyengéjét, a hátsó kilátást. A szélvédőt osztó légterelő ugyan megmaradt, ám lejjebb került és keskenyebb lett. Ráadásul az üvegfelület immár osztatlan, így kevésbé takar ki.

Úton az új generációs Honda Civic 1
Úton az új generációs Honda Civic 2

Úton az új generációs Honda Civic

Úton az új generációs Honda Civic

Úton az új generációs Honda Civic 8
Úton az új generációs Honda Civic 9
Úton az új generációs Honda Civic 10
Úton az új generációs Honda Civic 11
Úton az új generációs Honda Civic 12
Fotó megosztása:
  Az autó orra is megnyúlik, az eddigi tömpe motorházfedelet klasszikus, hosszú lemez váltja fel a tanulmány erőteljes első lökhárítója az alapkivitelű modelleken vélhetően átadja a helyét egy egyszerűbb, visszafogottabb darabnak. Hogy a képeken látható modell nem ilyen, arról egyértelműen tanúskodik a farról készített kémfotó: dupla, vaskos kipufogó, és az álcafólián is átütő, plasztikus lökhárító-kialakítás teszi sportossá az autó megjelenését, megnyugtató összhangban a prominens hátsó lámpatestekkel. Honda Civic 2017 kémfotó Ami a méreteket illeti, az autó szélesebb (+3 cm), alacsonyabb (-2 cm) és hosszabb (+13 cm) lesz elődjénél, a kiváló helykínálatról hosszú tengelytáv gondoskodik. A várható motorkínálatról már a prototípus kapcsán beszéltünk: a másfél literes benzines turbó mellett várhatóan megjelenik a Honda új egyliteres turbómotorja, valamint az alapvetően átdolgozott, 1,6 literes dízelmotor.