A holland Vencert négy éve alapították. Hamarosan bemutatták, és azóta is fejlesztgetik, csiszolgatják félelmetes paraméterekkel rendelkező autójukat. 
A versenypályáról elnevezett Sarthe egy 6,3 literes, kompresszoros V8-asnak köszönheti erejét, nem is keveset: 622 lóerő és 838 Nm nyomaték áll a műszaki táblában. Ugyanez a motor az előszériás prototípusban még egyszerű szívó kivitelben szerepelt, 510 lóerővel és 650 Nm nyomatékkal. 
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 1
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 2

Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született

Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született

Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 11
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 12
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 13
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 14
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 15
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 16
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 17
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 18
Fotó megosztása:
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 19
A jelentős teljesítményugrás csupán egy a több mint száz módosítás közül, amellyel a sorozatgyártás felé araszol a Vencer. Új motorburkolat, áttört C-oszlop, állítható hátsó szárny és egy sor optikai módosítás jelzi az eltérést attól az autótól, amelyről még másfél évvel ezelőtt adott hírt a vezess.hu
A beltérben szénszálas panelek, széles küszöbök, bőr és Alcantara, valamint digitális kijelzők teremtik meg a műfajban kötelező minimalista-funkcionális (de azért nagyon költséges) környezetet. 
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 20
Menettulajdonságokról még nincs hír, de ha figyelembe vesszük, hogy a szívómotoros változat 3,8 másodperc alatt gyorsult volna 100 km/órára, bőven 3,5 másodpercen belüli idővel számolhatunk. A végsebesség 350 km/órára emelkedett. 
Az 1390 kilós Sarthe elöl-hátul kettős keresztlengőkarokon fut, acélcső vázára szénszálas paneleket erősítettek az ütközésbiztonságot speciális méhsejt szerkezetet biztosítják. A 4515 x 1984 x 1190 mm-es autó (tengelytáv 2791 mm) autóból havonta legfeljebb egy darabot készít a manufaktúra. 
A vételár 270 ezer eurónál (84 millió forintnál) kezdődik, plusz adók.
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 21