Rövid eligazítás után a világ legmenőbb, aszfaltkeverő-telepen forgatott reklámfilmjét is megnéztük
Rövid eligazítás után a világ legmenőbb, aszfaltkeverő-telepen forgatott reklámfilmjét is megnéztük

Feleannyi idő alatt épül háromszor jobb út

Feleannyi idő alatt épül háromszor jobb út

Rövid eligazítás után a világ legmenőbb, aszfaltkeverő-telepen forgatott reklámfilmjét is megnéztük
Üzemlátogatás. Mindenki biztonságban van.
Mindenki nyugodjon meg, a tatabányai mészkőliszt megfelelő
Na ezt szívesen kipróbálnám
Mindenféle csodaszerek várják, hogy beépüljenek valahova
Még mindig üzemlátogatás
Naplementében még szebb lehet az aszfaltkeverő, de napsütésben se kutya
Aszfaltmaradék
Kész az aszfalt, mehet a teherautóra
93,4 fokos, pedig éppen ebben a pillanatban pottyant a teherautóra
Munkagép, munkában
Titok, titok titok
Tartályban lapul a folyékony titok
Ez nem titok, ez egy csúnya szivárgás
Zajos toronyban keveredik az aszfalt
Csinos tisztasági csomag
Kefe, kefe lapát, kefe, lapát, lapát
A konténer ura szemmel vigyázza a folyamatot
Paks2
IFA, hátulról
Három úthenger tömöríti a frissen lerakott aszfaltot
Ez egy menő úthenger
Épül, szépül az út
Egyáltalán nem ragad a pótkocsiba az aszfalt
A teherautóból a terítőgépbe ömlik a hideg aszfalt
Keveredik a cucc
Ez a gép igazából egy marha nagy vasaló
Rémesen hangosan dorombol az úthenger. Ilyenkor megremegnek az útszéli fák is
Épül az új út
Hengerelődik a friss, hideg aszfalt
Egyszerű vezérlőpult
Friss aszfalt és pár méterrel mögötte egy hőmérő
Bőven 100 fok alatti a friss, ropogós aszfalt maghőmérséklete. Aszfaltnak még nyers, de ha bélszín lenne, már menthetetlenül túlsült volna
Szabadnapos úthenger. Ma nem hengerel le senkit és semmit
Fotó megosztása:
Három úthenger tömöríti a frissen lerakott aszfaltot

Három úthenger tömöríti a frissen lerakott aszfaltot


Három magyarországi nagyberuházást fogadott el Brüsszel a közelmúltban, köztük a 62-es út korszerűsítését. 21 kilométeren megerősítik, és két elkerülővel bővítik az utat, ez javítja a Pentele híd kihasználtságát, és jó minőségű közlekedési kapcsolatot teremt Székesfehérvár és Dunaújváros között.

A beruházás 29,5 milliárd forintba kerül, 2015 nyarára fejezik be. Magyarországon először itt alkalmazzák teljes főúti hosszban a helyszíni hideg remix eljárást. Ez 100 százalékos újrahasznosítást és feleannyi munkaidőt jelent, az új út ráadásul háromszor hosszabb élettartamú lesz, mint a hagyományos.