Mindhárom érintett kontinensen (Észak-Amerika, Ázsia és Európa) egyidejűleg nyugdíjazza Gallardo LP 570-4 Super Trofeót a Lamborghini: helyébe az a vadonatúj fejlesztésű Huracán lép, amelyet a Miurát is tervező főmérnök, Giampaolo Dallara cégével, a Dallara Engineeringgel közösen állítottak négy kerékre. 

A versenyautó az utcai modell 10 lóerővel megnövelt teljesítményű motorját kapta meg. Eldobták az összkerékhajtást: a Lamborghini ugyanis szeretne a márkakupából átsorolni a GT-osztályba, ahol a hátsókerék-hajtásnak van létjogosultsága. 
A következő szezonban a versenypályán is leváltja a Gallardót a Lamborghini: a Super Trofeo márkabajnokságban 2015-től a Huracán veszi át a helyét.
A következő szezonban a versenypályán is leváltja a Gallardót a Lamborghini: a Super Trofeo márkabajnokságban 2015-től a Huracán veszi át a helyét.

Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója

Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója

A következő szezonban a versenypályán is leváltja a Gallardót a Lamborghini: a Super Trofeo márkabajnokságban 2015-től a Huracán veszi át a helyét.
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 10
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 11
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 12
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 13
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 14
Fotó megosztása:
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 15
A négy hajtott kerék elhagyása egyébként a tömegcsökkentésnek is kedvezett, bár elsősorban az alumínium-szénszálas vázszerkezetnek köszönhető, hogy az új Super Trofeo még elődjénél is könnyebb, annak 1,3 tonnája helyett csupán 1246 kilót nyom. Ez másfél mázsával kevesebb, mint az utcai Huracán azonos adata.
Az elöl és hátul elhelyezett spoilerek mellett állítható légbeömlők, valamint tíz pozícióban szabályozható hátsó szárny gondoskodik a helyzettől függően kisebb légellenállásról vagy nagyobb leszorítóerőről.
Hátul hajt a Lamborghini új versenyautója 16