A japán GLM autógyártó és a Tommykaira versenyautó-készítő manufaktúra szerelmének a formás gyermeke a Tommykaira ZZ EV, amely leginkább egy Lotus Elise és egy Hot Wheels kisautó keresztezésének tűnik. 
Úgy tűnik, sikerült megőrizni az ihletadó dinamikáját: az autó mindössze 850 kg (ami elektromos autónál egyelőre egyet jelent a csekély hatótávolsággal – jelen esetben 120 km), a 305 LE-s motor 3,9 mp alatt gyorsítja százra a járművet. Eddig jó (kivéve a hatótávolságot), de van jobb is: mivel a GLM szakterülete az adaptív futóművek gyártása, ezen a téren vélhetően az abszolút élvonalba fog tartozni a pici autó – hogy pontosan miben merülnek ki a beállítási lehetőségek, nem tudjuk. 
A tavaly bemutatott sportkocsi első néhány példányát gyorsan eladták. Akinek van mintegy 80 ezer fölösleges dollárja (17,5 millió Ft), reménykedhet benne, hogy hamarosan elkészül a következő széria. A gyár szerint jövőre akár az európai piacon is elérhető lesz az autó, úgyhogy érdemes spórolni. 
Az alábbi, még tavaly készült videón az autó tesztelésének egy rövid mozzanata figyelhető meg. Igen , a hangja igen soványka, de ami az erejét illeti, azzal nincs baj – erről az utolsó másodpercek szolgálnak bizonyítékkal. 

Tommykaira ZZ 

3,9 másodperc alatt ugrik százra a két japán autóipari gyártó együttműködéséből létrejött villany-sportkocsi. Most Európába is eljöhet.
3,9 másodperc alatt ugrik százra a két japán autóipari gyártó együttműködéséből létrejött villany-sportkocsi. Most Európába is eljöhet.

Szexi japán roadster (és még elektromos is)

Szexi japán roadster (és még elektromos is)

3,9 másodperc alatt ugrik százra a két japán autóipari gyártó együttműködéséből létrejött villany-sportkocsi. Most Európába is eljöhet.
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 10
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 11
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 12
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 13
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 14
Fotó megosztása:
Szexi japán roadster (és még elektromos is) 15


Az első generációs Tommykaira ZZ még 1996-ban készült el, egy kétliteres Nissan motorral. Ha túltettük magunkat vicces megjelenésén, a 185 lóerős, 750 kilós autócska 4,8 másodperc alatt gyorsult százra, végsebessége 225 km/óra volt. Közvetlen utódja már sokkal komolyabban nézett ki; 2,6 literes ikerturbó motorja soros hathengeres volt, 542 lóerejével 3,3 másodperc alatt gyorsította százra az egytonnás járművet; végsebessége állítólag 337 km/óra volt, és előszeretettel szerepelt videojátékokban.