Márciustól lehet megvásárolni azokat a kiegészítőket, amelyek sportosabb megjelenést kölcsönöznek a BMW két új modelljének, az 1-es széria kupé leszármazottjának, a BMW 2-esnek, valamint a harmadik generációs X5 nagy szabadidőjárműnek. 

BMW 2-es Coupé

Két új modelljéhez is optikai sportcsomagot fejlesztett ki a BMW. A 2-es kupé és az X5 szabadidőjármű nem csak dögösebb, erősebb is lehet a márciustól rendelhető beavatkozástól
Két új modelljéhez is optikai sportcsomagot fejlesztett ki a BMW. A 2-es kupé és az X5 szabadidőjármű nem csak dögösebb, erősebb is lehet a márciustól rendelhető beavatkozástól

Gyárilag kiélezett BMW-k

Gyárilag kiélezett BMW-k

Két új modelljéhez is optikai sportcsomagot fejlesztett ki a BMW. A 2-es kupé és az X5 szabadidőjármű nem csak dögösebb, erősebb is lehet a márciustól rendelhető beavatkozástól
Gyárilag kiélezett BMW-k 32
Gyárilag kiélezett BMW-k 33
Gyárilag kiélezett BMW-k 34
Gyárilag kiélezett BMW-k 35
Gyárilag kiélezett BMW-k 36
Gyárilag kiélezett BMW-k 37
Gyárilag kiélezett BMW-k 38
Gyárilag kiélezett BMW-k 39
Gyárilag kiélezett BMW-k 40
Gyárilag kiélezett BMW-k 41
Gyárilag kiélezett BMW-k 42
Gyárilag kiélezett BMW-k 43
Gyárilag kiélezett BMW-k 44
Gyárilag kiélezett BMW-k 45
Gyárilag kiélezett BMW-k 46
Gyárilag kiélezett BMW-k 47
Gyárilag kiélezett BMW-k 48
Gyárilag kiélezett BMW-k 49
Gyárilag kiélezett BMW-k 50
Gyárilag kiélezett BMW-k 51
Gyárilag kiélezett BMW-k 52
Gyárilag kiélezett BMW-k 53
Gyárilag kiélezett BMW-k 54
Gyárilag kiélezett BMW-k 55
Gyárilag kiélezett BMW-k 56
Gyárilag kiélezett BMW-k 57
Gyárilag kiélezett BMW-k 58
Fotó megosztása:
Gyárilag kiélezett BMW-k 59
A kompakt kupé csúcsmodelljének, a BMW M235i-nek a hangulatát teremti meg akár a legnyüzügébb dízelmotoros kivitel (218d, 143 LE) gazdája számára. Valójában többről is van itt szó, mint látványról: a szénszálas hátsó légterelő, kifejezetten ide kifejlesztett első kötény, első és hátsó légterelő járatok, akár hátsó diffúzorral kiegészítve, és a küszöbtoldatok aerodinamikai jelentőséggel bírnak.
Akadnak persze tisztán esztétikai célú elemek is, a kétféle színben kínált M Performance sávozástól a fekete hűtőmaszk-fóliáig. A beltérben középállás-jelzéssel ellátott Alcantara kormány, szénszálas kézifék- és váltókar Alcantara szoknyával, acél pedálsor és lábtámasz, valamint karbon, illetve Alcantara felületi elemek erősítik az önérzetet. 
Gyárilag kiélezett BMW-k 60
Ha szeretnénk, ennél érezhetően több pénzt is elkölthetünk a 2-es kupéra. 
A futóműtuning például kifejezetten átfogónak mondható: 20 mm-es ültetés, egyedi futóműkomponensek, könnyű és erőteljes fékrendszer piros, sárga vagy narancs nyergekkel, valamint 19 colos kovácsolt alufelnik kétféle kivitelben. 
A 220d változathoz (később nyilván a többihez is) motortuningot is kidolgozott a BMW: plusz 16 lóerővel pontosan 200 lóerőre növelt teljesítmény, 380 helyett 420 Nm forgatónyomaték javítja a menettulajdonságokat – a gyár állítása szerint változatlan üzemanyag-fogyasztás mellett. 
Gyárilag kiélezett BMW-k 61
A legjobban mégis azok járnak, akik az M235i modellhez rendelik majd meg a csomagot: ők sportkipufogót, valamint részlegesen önzáró differenciálművet (amely mechanikus, tehát lehetővé teszi a DSC teljes kiiktatását) is kérhetnek autójukhoz. 

BMW X5

Gyárilag kiélezett BMW-k 62

A BMW X5 esetében az xDrive35i modell gazdái részesülhetnek teljesítményemelésben: 326 (+20) LE és 450 (+50) Nm áll rendelkezésükre, amit az optimalizált gázpedál-reakcióknak, valamint a sportkipufogónak köszönhetően messzemenőkig ki lehet élvezni.

Az X5 egyéb változatainak be kell érniük a 2-esnél felsorolt optikai módosításokkal: feketített hűtőrács, karbon tükörházak, diffúzor a hátsó lökhárítóban, króm- vagy szénszálas kipufogódekor, acél pedálok, szénszálas burkolatok, egyedi fékek kék nyergekkel és 21 colos felnik szerepelnek a listán.
Gyárilag kiélezett BMW-k 63