Egyelőre csak észak-amerikai specifikációról tudunk, de ez alighanem hamarosan megváltozik: akárhogy is, a Nissan Juke Nismo RS egy eddig nem létező hiányt pótol az autópiacon. A szerethető divatautók és a kíméletlen városi sportkocsik újonnan megteremtett szegmensében gyakorlatilag ellenfél nélkül játszik a Juke sportkivitele – ha nagyon akarjuk, a MINI Countryman Cooper S jöhet még szóba gyengébb (184 LE), optikailag nehezebb alternatívaként. 
Míg a Juke Nismo kemény 200 lóerővel szórakoztatja gazdáját, a Nismo RS 215 lóerőt küld az első vagy mindkét tengelyre – ez azonban az észak-amerikai, keréken mért teljesítmény, az európai szabvány szerint ez 218 lóerőnek felelne meg. 
A teljesítmény- és nyomatéknövekedést (250 helyett 285 Nm) átírt motorvezérléssel, módosított kipufogóval érték el, és hogy ne legyen belőle gond, strapabíróbb hajtókarokat és megerősített kuplungházat építettek be. 
Tíz százalékkal erősebb motor, mechanikus sperrdifi, brutális fékek: a városi Nissan sportváltozatának sportváltozata nem ejt foglyokat.
Tíz százalékkal erősebb motor, mechanikus sperrdifi, brutális fékek: a városi Nissan sportváltozatának sportváltozata nem ejt foglyokat.

Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja

Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja

Tíz százalékkal erősebb motor, mechanikus sperrdifi, brutális fékek: a városi Nissan sportváltozatának sportváltozata nem ejt foglyokat.
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 19
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 20
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 21
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 22
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 23
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 24
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 25
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 26
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 27
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 28
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 29
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 30
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 31
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 32
Fotó megosztása:
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 33
A hatfokozatú kézi váltó vadonatúj darab, első három fokozata rövidebb, mint a Juke Nismo egysége, ráadásul alapfelszerelésként jár hozzá a mechanikus, részlegesen önzáró differenciálmű, ami nagy szó napjaink elektronikus e-LSD rendszereket preferáló világában. 
A Nismo RS CVT-váltós, összkerékhajtású kivitele (213 LE, 250 Nm) sem maradt változatlan. Újak a kormányra szerelt váltófülek, amelyekkel nyolc virtuális fokozat között lépdelhetünk; a kanyarvételt a hátsó kerekek közötti, szelektív nyomatékszabályozás segíti. 
A nagyobb teljesítményű Juke Nismo az egyedi hangzású kipufogó mellett egy sor optikai kiegészítőt, módosított, finoman ültetett futóművet, megerősített karosszériát, valamint hátul is belső hűtésű fékeket kap.
Még durvább lett a Nissan cuki-SUV-ja 34