Picit csalódást keltettek a nemrég kiszivárgott képek az új Subaru WRX-ről, hiszen az előzőleg bemutatott tanulmányok vadabb formával próbálták elhitetni velünk, hogy dögösen újul meg a világ talán legférfiasabb autója. Most azonban a márka véget vetett az összes találgatásnak, a Los Angeles-i autókiállításon lehullt a lepel a Subaru 2015-ös modellévű autójáról, ami alapjában véve nem néz ki rosszul, csak egy picit mást vártunk.
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 1
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 2

Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban

Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban

Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 11
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 12
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 13
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 14
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 15
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 16
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 17
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 18
Fotó megosztása:
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 19
A legtöbb technikai információt már kiszivárogtatta a hivatalos bemutató előtt a japán gyártó, ezek közül a legfontosabb, hogy a 2,5 literes, négyhengeres boxert felváltja a Foresterből származó kétliteres, turbós erőforrás, méghozzá 5600-as percenkénti fordulatnál előtörő 268 lóerővel, és 4800-nál jelentkező 350 Nm nyomatékkal. Az ötsebességes váltót is száműzték, aminek a helyét a kornak megfelelő hat fokozat veszi át, és az autót lehet majd rendelni fokozatmentes CVT-vel is. 
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 20
Összességében ez nem hangzik rosszul, és a manuális váltóval a WRX 5,5 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órát, míg a CVT-nek fél másodperccel több időre lesz szüksége. A fokozatmentes automatával szerelt modelleknél a váltakozó nyomatékelosztásnak köszönhetően viszont a központi differenciálmű a megszokott 50-50 helyett alapból 45-55 %-ban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 21
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 22
Az új WRX kizárólag szedán karosszériával készül, ami igazából nem meglepő, hiszen az ötajtós modell népszerűtlensége miatt az USA-ban már nem is kapható az a változat. Az elődnél nagyobb fékeket takarnak a 17 colos felnik, amikre 235/45 R17-es abroncsokat szereltek. Az új modell karosszériája 9%-kal merevebb a sima Imprezáénál és 41%-kal az előző generációs WRX-énél, emellett elektromos szervokormányt is kapott.
Csalódtunk már nagyobbat is Subaruban 23