Még ha versenypályán gyorsabb is nála a Z/28, kétségtelen, hogy kompresszoros, 6,2 literes V8-as motorjával a ZL1 a legerősebb (580 LE) és legfürgébb (3,9 mp százra) az összes Camarók közül. Nem csak félelmetesen erős, de meglepően olcsó is: az 56 ezer dolláros (12,3 millió Ft) vételár kevesebb mint fele a gyengébb és lassabb Porsche 911 Carrera 4S-ének. 

Ez persze csak Észak-Amerikában igaz; Európában az importvámok miatt jóval drágább az autó, de a maga 68 ezer eurós (20,4 millió Ft) németországi árával még így is jutányosabb, mint a hasonló teljesítményű, nemes paripák (Porsche 911 Carrera 4S: ?112 000). 
Ha véletlenül pont ez, azaz az olcsóság tántorítana el valakit az autótól, jó hírünk van: a müncheni Geigercar tuningműhelytől ugyanezt megvásárolhatják 189 ezer euróért (56,7 millió Ft) is. 
Illetve nem pontosan ugyanezt. 
Népsport ötvenmillióért 1
Népsport ötvenmillióért 2

Népsport ötvenmillióért

Népsport ötvenmillióért

Népsport ötvenmillióért 20
Népsport ötvenmillióért 21
Népsport ötvenmillióért 22
Népsport ötvenmillióért 23
Népsport ötvenmillióért 24
Népsport ötvenmillióért 25
Népsport ötvenmillióért 26
Népsport ötvenmillióért 27
Népsport ötvenmillióért 28
Népsport ötvenmillióért 29
Népsport ötvenmillióért 30
Népsport ötvenmillióért 31
Népsport ötvenmillióért 32
Népsport ötvenmillióért 33
Népsport ötvenmillióért 34
Hiába rettentően erős a Chevrolet Camaro ZL1, még ezt is lehet fokozni. A Geigercars tuningja nyomán a szupersportkocsik magasságába emelkedik a hétköznapi sportoló - árában is
Népsport ötvenmillióért 36
Fotó megosztása:
Népsport ötvenmillióért 37
A stúdió ugyanis vadonatúj dugattyúkat és főtengelyt, valamint élesebb vezérműtengelyeket szerel be az autóba, nagyobbra cserélik a köztes töltőlevegőhűtőt, és optimalizálják a hengerfej kialakítását. Mindez plusz 200 (!) lóerőt hoz a konyhára, a forgatónyomaték 754-ről 984 Nm-re nő. 
Ekkora többletet hosszú távon nem bírna el a gyári futómű, ezért KW versenyfelfüggesztést, masszívabb hátsó hidat, valamint elöl 19, hátul 20 colos felniken feszülő Michelin Cup abroncsokat szerelnek az autó alá. A plusz potenciált versenyhangulatú vonószemek és átdolgozott orrész hangsúlyozza ki, az oldalt felfestett vonalkód a geigercars.de webcímet rejti. 
A Camaro LS9 névre keresztelt izomcsomó sportkipufogón keresztül morog bele a világba, ha pedig menni kell, nem sokat totojázik: 3,7 másodperc alatt fent van százon, végsebessége legfeljebb hosszú, kihalt egyenes szakaszokon kihasználható 338 km/óra, a negyed mérföldet 11,9 másodperc alatt futja meg.
Népsport ötvenmillióért 38