Sanghajban, a világ másik felé nyaktörő show-t, Keanu Reeves első rendezésének előzetesét és sok érdekes autót is láttunk
Sanghajban, a világ másik felé nyaktörő show-t, Keanu Reeves első rendezésének előzetesét és sok érdekes autót is láttunk

Viszik az új autót, mintha ingyen lenne

Viszik az új autót, mintha ingyen lenne

Sanghajban, a világ másik felé nyaktörő show-t, Keanu Reeves első rendezésének előzetesét és sok érdekes autót is láttunk
Az állami vezetők reprezentációs autóit hagyományosan a FAW konszernhez tartozó Hongqi szállítja. A honcsinak ejtendő márkanév vörös lobogót jelent, ez a V12-es HQE, amelynek alvázát a Toyota Land Cruiser adja
Ez a Hongqi márka (Vörös Lobogó), az állami vezetők autóit szállító cég aktuális reprezentációs limuzinja, a HQE
Nálunk nem kapható a mutatós FIAT Viaggio (magyarul utazó)
Az Alfa Giulietta és a Dodge Dart padlólemezére épül, odakint a Linea utódja
Nem viccelnek: duplakuplungos sebességváltót fejleszt a Chery
Mintha Detroitban vagy Frankfurtban járnánk, a Chery prezentációja pont olyan volt
A rettenetes lebőgések után ott is egyre többet áldoznak az ütközésbiztonságra
Innen elég BMW-s a Chery Alpha7. Lopni a helyiek meggyőződése szerint nem bűn, ihletet meríteni pláne nem az
Egyelőre tanulmányautó, de megvalósul az Alpha7. A kínai gyár új padlólemezére épül
465 centijével nagyjából akkora, mint egy Cruze vagy egy A4. Motorja 1,6-os benzines, később megjelenik turbóval és duplakuplungos váltóval is
Nem tűnik gagyinak a Beta5 tanulmány sem
Várhatóan csak 2015-től lesz kapható a koncepcióautóra épülő szériamodell
Itt volt a Matizt idéző QQ is
Ez már a Zotye Auto területe, a Z200 a kínai verzió a FIAT Albeából
Valamivel nagyobb limuzin a Z300. Törésteszt róla itt:http://www.youtube.com/watch?v=Ps2BfNOFaas
FIAT Multiplából született az elektromos egyterű. A Z300 EV hatótávja 120 km körüli
VW Touaregnek is jó volna, de igazából a Zotye Auto T600 modelljét látjuk
Itt épp a Brilliance standján járunk. A H330 új modell, 1,5 literes szívó és turbómotorja lesz. Ára az utóbbival 4,2 millió forintnyi jüan
Kínában a fiúgyermek összehasonlíthatatlanul nagyobb érték a lánynál
A BAIC megvette a Saab 9-5 technikáját és gyártósorát, de a márkanevet nem. A meglévő alapokra saját autót rajzoltak
A Shenbao D320 orra mercis vagy subarus, de a technika a Saab 9-5-é. A BAIC megvette a svéd autók technikáját és gyártósorát, de a márkanevet nem
UAZ is lehetne, de a BJ 212 a BAIC konszern terepjárója
A drágább autók között nehéz a hazai márkák dolga, a feltörekvők a világmárkák fejlett autóival versenyeznek. A képen egy BAIC Shenbao D320
136 lóerős a Foton aranyban pompázó, benzines kisbusza. A cég a BAIC konszern teherautós leányvállalata
136 lóerős a Foton aranyban pompázó, benzines kisbusza. A cég a BAIC konszern teherautós leányvállalata
Egy olasz városról kapta nevét a Hawtai Boliger
Kétliteres dízelmotorját az olasz VM Motori tervezte, a designt pedig lenyúlták a derék kínaiak
Íme az eredeti
Művészi igénnyel vettek méretet a Porsche Cayenne-ről
Belül törekedtek az igényességre, több-kevesebb sikerrel
Azért az eredeti ebből is ezerszer jobban néz ki a Cyenne-ben
Bőrrel feldobott közepes műanyagok az ajtón
Ez a limuzin a Hawtai B11. Kombikra nincs igény Kínában
477,7 centis, de helyi alapára csak 67 900 jüan, 2,5 millió forint. Nettó exportára még alacsonyabb
Akkora, mint egy Insignia, belül nagy és helyenként igénytele, de csak annyiba kerül, mint az ezres Corsa. A Hawtai E70 európai exportját kizárja a csak Euro 4-es motor
A hátsó lábtér óriási, a design a Lancer és a Cruze keveréke
2,5 millióért abszolút elfogadható, drágábban adva gagyinak mondanám a belső teret
Bármilyen autóban lehetne
Sorjás a fedél műanyaga a váltó előtt
A FAW konszern márkája a Besturn
Olcsó megoldással tárcsaféknek álcázták a hátsó dobot az alufelni mögött
A Toyota kitette a Le Mans-i hibrid versenyautót az FT86 tanulmány és egy régi AE86 elé
A Corollánál kisebb szedán a Vios
3,4 millió forintról indul az ára, 1600-as benzines motorja 118 lóerős
Belül elég ócska anyagokkal találkozni
Jó nők nélkül itt sem működhet az autókiállítás
Fotó megosztása:

Ez a limuzin a Hawtai B11. Kombikra nincs igény Kínában

Ez a limuzin a Hawtai B11. Kombikra nincs igény Kínában

Nincs az az autómennyiség, amelyet a kínai piac ne tudna felszívni. A júniusi 11 és a májusi 9,6 százalékos bővülés után júliusban is nőtt az újautó-piac, ezúttal 9,9 százalékkal.

A Kínai Autógyártók Szövetsége szerint 1,52 millió járművet értékesítettek a múlt hónapban. Ezen belül 1,24 millió volt az új autók részaránya, éves összevetésben 10,5 százalékos növekedésnél tart az ország. Nem véletlen, hogy a külföldi autógyártók számára továbbra is Kína a legfontosabb célpont.

Az ázsiai ország 2009. óta a világ legnagyobb autópiaca.

(Forrás: MTI)