All-in Gépjármű Biztosítás néven futó termékével a cascóval szemben kínál alternatívát az Aegon azon autótulajdonosoknak, akik használt és viszonylag kis értékű autójukra eddig a magas biztosítási díjak miatt nem kötöttek cascót.

Nem kötünk cascót

Idős autóra biztosítás? Van! 1
Idős autóra biztosítás? Van! 2

Idős autóra biztosítás? Van!

Idős autóra biztosítás? Van!

Idős autóra biztosítás? Van! 26
Idős autóra biztosítás? Van! 27
Idős autóra biztosítás? Van! 28
Idős autóra biztosítás? Van! 29
Idős autóra biztosítás? Van! 30
Idős autóra biztosítás? Van! 31
Idős autóra biztosítás? Van! 32
Idős autóra biztosítás? Van! 33
Idős autóra biztosítás? Van! 34
Idős autóra biztosítás? Van! 35
Idős autóra biztosítás? Van! 36
Idős autóra biztosítás? Van! 37
Idős autóra biztosítás? Van! 38
Idős autóra biztosítás? Van! 39
Idős autóra biztosítás? Van! 40
Idős autóra biztosítás? Van! 41
Idős autóra biztosítás? Van! 42
Idős autóra biztosítás? Van! 43
Idős autóra biztosítás? Van! 44
Idős autóra biztosítás? Van! 45
Idős autóra biztosítás? Van! 46
Idős autóra biztosítás? Van! 47
Idős autóra biztosítás? Van! 48
Fotó megosztása:
Idős autóra biztosítás? Van! 49


Minél idősebb egy autó, annál kevésbé kötnek rá cascót Magyarországon: míg a 2010-2011 között gyártott gépjárműveknél a cascót kötők aránya majdnem 80%, addig a 2009-es gépjárműveknél ez már csak 60%, a 2005-ös gépkocsiknál pedig már csak 40%. Minél idősebb gépjárművet vásárol valaki, annál kevésbé valószínű, hogy cascót is köt a vásárláskor: az egyéves autóknál ez az arány 50%, a 2-5 éves autóknál 30% körül van, míg a 8 évesnél idősebb autóknál az arány már alig 10%.

Az Alli-in biztosítást tavaly év végén vezette be a biztosító azzal a céllal, hogy egyetlen csomagban kínáljon minden olyan biztosítást, amely az autózással és az utazással kapcsolatos. Idén – az ügyfelek visszajelzései alapján – a szolgáltatások körét több, a biztosítási piacon újdonságnak számító elemmel bővítették ki.

Az autótulajdonos összeválogathatja az igényeinek legmegfelelőbb biztosítási szolgáltatásokat, így a biztosítás teljesen autóra és élethelyzetre szabható. A most bevezetett legfontosabb újdonság a gépjármű-törés összegbiztosítás. Ezzel a szerződő pontosan meghatározhatja, milyen összegű kártérítésre tart igényt: a gépjármű piaci értékének 40 vagy 60 százalékát nevezheti meg.

A konstrukció lopás, tűz és jégverés ellen is biztosít, ám tartalmaz olyan biztosítási elemeket is, amelyek a hagyományos cascónak nem részei. Így például lehetőség van a garázsépület biztosítására is, biztosítható a szélvédőkár – akár önrész nélkül is -, és munkanélküliség esetére díjmentesítő szolgáltatás vehető igénybe. Ez utóbbi azt jelenti, hogy ha a szerződő elveszíti a munkahelyét, a biztosító háromhavi biztosítási díjat jóváír a szerződésén.

A piacon ugyancsak újdonságnak számít a kátyúk, a vadkár, a rágcsálók jelentette kockázatokra is köthető biztosítás, de fedezetbe vonható mindezeken kívül a rendszám és forgalmi engedély elvesztéséből, azok pótlására szolgáló költségek térítése is.
 
Az All-in gépjármű-biztosítás legfeljebb 5 millió forint értékű személygépjárművekre köthető. Az önrész mértéke lopás, tűz és jégverés esetén 10, töréskár esetén 15 százalék.

Forrás: Aegon