Miután a négyajtós kupéhoz készült kiegészítők ott sorakoznak a Brabus raktárában, nem kellett sokáig várni, hogy a CLS kombi kivitelének megjelenése után az is átessen a tuningkúrán.  


Benzines és dízelmotorokhoz egyaránt kínál új motorvezérlő szoftvert a bottropi székhelyű vállalkozás, amellyel minimum 31 lóerővel gazdagítható a teljesítmény, de sportkipufogó és sportlégszűrő is szerepel a repertoárjukban, és a sebességkorlátozás is kiiktatható. Az 500 lóerősre erősített CLS 500 például mindezek hatására képes 300 km/órával is száguldani.  

Az igazi potenciál azonban a CLS 63 AMG Shooting Brake-ben van. Az 5,5 literes biturbó motor a motorvezérlés módosításán túl új intercoolerrel és kormányról változtatható hangú sportkipufogóval gazdagodott. A Brabus B63 – 620 néven futó motor maximális teljesítménye 619 lóerő, miközben a nyomatéka 1000 Nm. Ezzel pedig a nagytestű családbarát gép igencsak veszélyes a sportkocsikra is, hiszen 4,2 másodperc elég egy százas sprinthez, míg a végsebessége 320 km/óra.

Nem marad el az illő csomagolás sem, így új lökhárítók, orrspoiler, küszöbök és motorváltozattól függően ajánlott 17-20 colos felnik cicomázzák az autót. Az átalakított futóműbe a Bilsteintől szerezték be az egyedileg hangolt lengéscsillapítókat, a légrugózás átprogramozásával pedig 35 milliméterrel alacsonyabban ül a karosszéria.

Az utastérbe kérhető Alcantara vagy egyedi bőrborítás, karbonból, alumíniumból vagy rozsdamentes acélból készülhetnek a kiegészítők. A műszerfal 340 és 400 km/órás jelzésű számlappal is választható.

Ez azonban, aligha a csúcs. Alig várjuk, hogy a négyajtós CLS-ből épült Rockethez hasonlóan a kombiba is bekerüljön a Brabus  saját motorja.  A 800 lóerős V12-essel vélhetően 350-360 km/óra is elérhető lehet.