Miközben a nagyobb biztonságra vágyóknak immár négykerék-hajtással is kínálja XJ  és XF modelljeit a Jaguar, a dinamikáról sem feledkeztek meg a brit cégnél. Bemutatkozott az XFR modellhez kifejlesztett Speed Pack (sebesség csomag). 


Az XFR 5,0 literes, kompresszoros V8-as motorjához alapjaiban nem nyúltak, az továbbra is 510 lóerős teljesítménnyel bír. Ugyanakkor módosított motorvezérléssel és sebességváltó-hangolással készül. A Speed Pack fő attrakciója ugyanis, hogy azzal az XFR modell nem szabályoz le 250 km/óránál, hanem akár 280 km/óráig is hajtható.
A nagyobb végsebesség azonban nem jár a fogyasztás növekedésével, legalábbis a szabvány szerinti mérésen. Mégpedig azért sem, mert az XFR a korábbi hatfokozatú helyett nyolcfokozatú automata sebességváltót kap, illetve start-stop rendszerrel is ellátják. Az EU szabvány szerint cikluson 11 százalékkal csökkent az autó fogyasztása. 
A sebesség csomag részeként új orrspoiler és hátsó szárny kerül az autóra, az elemek nemcsak agresszívebbnek mutatják az XFR-t, de nagyobb leszorítóerőt is generálnak.