Két év múlva kerül piacra a Jaguar új szupersportkocsija, a C-X75. Az elég nyilvánvaló volt, hogy a 2010-ben bemutatott tanulmányautó gázturbinás motorja helyett belsőégésű kerül majd az autóba, most azonban azt is elárulta a Jaguar, pontosan milyen. 


Továbbra is hibrid hajtásban gondolkodnak. Az első és a hátsó tengelynek is jut egy-egy villanymotor, elől önállóan, míg hátul a fő, hétfokozatú automata sebességváltóval kombinálva. A Jaguar hagyományos automatát használ, mert a duplakuplungos kivitel 100 kilóval nehezebb lenne. Mint a márka mérnökei a brit EVO magazinnak elárulták, a villanymotorok teljesítménysűrűsége háromszorosa lesz a hagyományos elektromos motorokénak. De nemcsak ettől lesz gyors a kocsi. 
A fő erőforrás 1,6 literes benzinmotor lesz. Nem ám akármilyen, az alacsonyabb fordulatszám mellett kompresszor pumpálja a motorba a levegőt, míg 5000 felett turbófeltöltő veszi át a szerepét. Teljesítménye 500 lóerő 10 000-es percenkénti fordulatszám mellett. A Jaguar reméli, hogy az autó rendszerteljesítménye felülmúlja majd a közvetlen vetélytársak, pl. a Porsche 918 hasonló értékét. 
1,6-os motor a 300 milliós Jaguarban 3


A Jaguar tervei szerint az autó 3 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/órás sebességet, 160-ra pedig hat másodperc alatt gyorsul, köszönhetően az első villanymotor bekapcsolódásával elért 4×4-es hajtásnak. A cél az, hogy az autó elérje a 200 mérföld/óra, azaz 320 km/órás sebességet, ugyanakkor a Jaguar titkon szeretné, ha megdöntenék korábbi modelljük az XJ220-as 205 mph-s tempóját is. 
A villanymotorok ellátásáról vízhűtéses akkumulátorok gondoskodnak, amelyek súlya eléri a 200 kilogrammot is. A vázszerkezet legalsó részére beépített elemek töltődnek menet közben, illetve álló helyzetben konnektorról is nyerhető energia. Villanyautóként 60 kilométert tud majd megtenni. 
A CX-75 főként karbonból épül, de az autó elejénél és hátuljánál alumínium erősítéseket alkalmaznak majd. Az autó fejlesztésében a Forma-1-es Williams-csapat is segít, a karosszéria és vázszerkezet kialakításánál bábáskodnak.
Mint az EVO megtudta, a Jaguar készen áll, hogy még nyáron három működő prototípussal megkezdje az autó tesztjeit, így 2014-re piacon lehet a kocsi. Mindössze 200 darabot terveznek belőle, az ára pedig 800 000 font (290 millió forint) körül alakul.