Hamarosan várható, hogy megújul az eredetileg 2009-ben bemutatott Ford Fiesta. A külső felfrissítése mellett számos új motor mutatkozik be a kisautóban. 
Megjelenik a Fiesta kínálatában az Év Motorjának választott, már ismert 1 literes turbómotor. Először 125, később 100 lóerős teljesítménnyel is kapható lesz, utóbbihoz automata sebességváltó is választható, ráadásul az a manuálissal szemben nem öt, hanem hatfokozatú.
Ennél izgalmasabb, hogy a háromhengeres motor elkészül turbó nélküli, azaz szívó kivitelben is. A közvetlen üzemanyag-befecskendezéses motor 65 és 80 LE teljesítményű variánsokban készül. Emellett hatfokozatú automata sebességváltóval párosítva 1,6-os szívómotor is kerül a Fiestába. 
Egy évvel a 2012 márciusi bejelentést követően jövő tavasszal kerül piacra a Ford Fiesat ST. A sportmodell 1,6-os turbómotorja 182 lóerővel támad, amivel 6,9 másodperces sprintidőt produkál a kocsi. 
Ami talán a legérdekesebb, hogy az 1,6-os TDCi motorok mellé a Ford bevezet egy 1,5 literes dízelmotort is. A korábban az indiai piacra fejlesztett blokk nemrég a B-Max-ban már megjelent.  Teljesítménye 75 lóerő, nyomatéka ugyanakkor 190 Nm, ami igen biztató, csakúgy mint 3,7 literes szabvány szerinti átlagfogyasztás. 
Az újdonságokat szeptemberben, a Párizsi Autószalonon leplezi le a márka, majd 2013 elejétől lesznek a kereskedésekben is elérhetők. Egyes motorok már januártól, mások tavasszal érkeznek.