Az ázsiai pénzügyi válság miatt 2009-re csődközelbe jutott Ssangyong úgy tűnik, kezd talpra állni. A márka 2010-ben új tulajdonoshoz került, India egyik legnagyobb ipari és szolgáltató konglomerátuma, a világ 100 országában 144 ezer alkalmazottat foglalkoztató Mahindra & Mahindra csoport biztosítja a Ssangyong – szó szerint fordításban két sárkány – következő években tervezett modelloffenzívájának financiális hátterét.   

Ennek részeként a Magyarországra is visszatér Dél-Korea negyedik legnagyobb autógyártója. A Wallis Automotive Europe kizárólagos importőri szerződést kötött a járművek forgalmazására. A cég teljesen új márkakereskedői hálózatot épít az ország nagyobb városaiban.

A magyarországi bevezetés a vadonatúj Korando terepjáróval indul, amelynek forgalmazása nyár végén kezdődik. A Giorgetto Giugiaro által tervezet kompakt modell mérföldkő a Ssangyong történetében, mivel ez a márka első önhordó karosszériás autója. Egy benzines és két dízelmotorral, hatsebességes manuális vagy automata váltóval, illetve front- és összkerékhajtással is rendelhető.

Ezt követően további modellek érkeznek, 2013 és 2016 között 5 teljesen új modellt mutat be a Ssangyong és globális eladásait megkétszerezve 2016-ra évi 300 000 gépkocsi értékesítését tűzi ki célul.