A Citroën sikeresen vezette be prémium modelljeit, az eltelt két évben már több mint 200 000 darab DS-modell – DS3, DS4 és DS5 – talált gazdára a világon. A DS-termékcsalád története idén Kína meghódításával folytatódik, a márka a Pekingi Autószalonon mutatja be Numéro 9 névre hallgató tanulmányautóját.

A koncepció felvillantja a DS-család jövőjét, és előrevetíti a következő három modell – egy alsóközép-kategóriás prémium négyajtós szedán, egy szabadidő-autó és egy nagyméretű luxuslimuzin – stílusjegyeit.

1,7 litert fogyaszt az új Citroën 1
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 2

1,7 litert fogyaszt az új Citroën

1,7 litert fogyaszt az új Citroën 19
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 20
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 21
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 22
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 23
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 24
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 25
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 26
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 27
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 28
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 29
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 30
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 31
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 32
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 33
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 34
Fotó megosztása:
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 35 A kupés jegyekkel megrajzolt sportkombi-tanulmány 4,93 méter hosszú, 1,94 méter széles, ugyanakkor a magassága csupán 1,27 m. A kényelmes belsőt a háromméteres tengelytáv garantálja.

A Numéro 9 konnektorról tölthető full hibrid. Alapmotorja most 1,6-os turbós benzines (később dízellel is bemutatkozik), teljesítménye 255 LE, nyomatéka 275 Nm. A hátsó futóműnél elhelyezett villanymotor 70 LE-t, 200 Nm-t tesz hozzá.

Képesek külön-külön is dolgozni, de ha kell, akkor összefognak, ilyenkor 295 lóerő vethető be, amely nyomán az autó 5,4 másodperc gyorsul 100 km/órás sebességre. Végsebessége 244 km/óra.
1,7 litert fogyaszt az új Citroën 36 Erős igénybevétel vagy gyenge tapadási feltételek esetén a gépkocsi négykerék-hajtásra vált: a
villanymotor a hátsó kerekeket, a belső égésű motor pedig az első kerekeket hajtja. Különösen rossz közlekedési viszonyok között . pl. hóval borított emelkedőn – a vezető saját maga is átkapcsolhat 4×4-es üzemmódba.

Takarékosságban is kiemelkedő a Numéro 9. Az energiát lítiumion akkumulátorból nyerő villanymotorral önállóan 50 km-t tud megtenni a kocsi, zajtalanul. Vegyes használatban az átlagfogyasztását 1,7 literre ígéri a francia gyár.

Reméljük, a fenn beígért modellek minél többet juttatnak a közútra a technikából és az nem marad csupán elképzelés!