Megkezdődött a Porsche Panamera GTS forgalmazása, ehhez kapcsolódóan pedig a német gyár közzétett egy videót, amelyen a márka nagykövete, Walter Röhrl kipróbálja a gépet. A korábbi ralivilágbajnok a spanyol Ascari versenypályán hajtotta meg a Porschét.

A GTS-be a Panamera S-hez hasonlóan 4,8 literes szívómotor kerül, de annál 30 lóerővel erősebb kivitelben. Itt a V8-as motor 430 lóerőt, illetve 520 newtonméter nyomatékot (+20 Nm) produkál. A csak duplakuplungos sebességváltóval és összkerékhajtással készülő változat 4,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára. A modell végsebessége 288 km/óra.

Ám nemcsak a jobb menetdinamikai adatok adják meg a GTS értelmét. A szériában adott adaptív légrugózás és a Porsche aktív felfüggesztés-vezérlése is a fokozott élményt szolgája. A módosított felfüggesztés 10 milliméterrel alacsonyabbra engedi a karosszériát, miközben a lengéscsillapítók hangolása feszesebb. A nyomtávszélesítővel szerelt 19 colos kerekek pedig a megfelelő tapadásról gondoskodnak.

A 2012 februárjától elérhető Porsche Panamera GTS közel 117 ezer euróba, azaz több mint 34 millió forintba kerül. Ezért a pénzért sötétített fényszórók, egyedi lökhárítók, különleges bőrbelső és sportkormány is jár.