Sorozatgyártású hibrid modellel érkezett a Detroiti Autószalonra a Volkswagen, a Jettából faragtak környezetkímélőbb, takarékosabb kivitelt. A Touareg Hybrid után ez a márka második villanymotorral kiegészített járgánya.


Jetta Hybrid alapmotorja 1,4-es benzines turbós 150 lóerővel, ehhez társul 36 lóerős villanymotor. A hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval szerelt hajtás rendszerteljesítménye 170 lóerő. Ehhez képest igen biztató az amerikai szabvány szerint megadott 5,2 literes átlagfogyasztás, amely a VW számításai szerint 20-30 százalékkal takarékosabb, mint tisztán benzines változaté.

Nagyjából két kilométert képes megtenni tisztán elektromos hajtással is a hibrid Jetta, maximális sebessége villanyautóként 70 km/óra. Az akkumulátorát a lassítási fáziskor generátorként üzemelő villanymotor tölti. A telep a hátsó ülések mögött kapott helyet.

A Jetta Hybrid módosított első spoilert, diffúzort és hátsó spoilert kap, abroncsai kis gördülési ellenállásúak.  

Egyelőre nem tudni az európai forgalmazásról, de vélhetően az amerikai piaci bevezetést követően egy évvel mifelénk is megjelenhet, bár valószínűbb a Golf, illetve Passat Hybrid előbbi forgalmazása.