Minimális frissítésen esett át a SEAT középkategóriás modellje, az Exeo. A szedán és kombi karosszériával is készülő modellhez új bi-xenon fényszórók készültek, amelyekben helyet kapott a nappali menetfény LED-es kialakításban is. Míg a “szárnyas” lámpák felárasak, a LED-es hátsó lámpák minden modellen helyet kapnak, ahogy a hagyományos elemeket leváltó méhsejt-mintás hűtőrács is.

Műszaki szempontból újdonság, hogy az átdolgozott dízelmotorok tisztábbak, takarékosabbak, mint eddig. 7 grammal csökkent az egy kilométerre vetített CO2-kibocsátás, ami nagyjából 0,3 literes üzemanyag-megtakarítást jelent 100 kilométerenként. Ezzel a 120 és 143 lóerős változatok már 4,9 liter (5 liter a kombinál) gázolajjal is beérik, míg a 2,0 TDI 170 lovas változata 5,4 liter fogyaszt.

A fenti újdonságok ősztől jelennek meg a korábbi Audi A4 átformázásából készült modellnél, de a spanyol márka már jelezte, hogy 2012-ben bevezetik a motorleállító rendszert is, amely még takarékosabbá teszi az Exeót.