A Cadillac egyik legsportosabb modellje a CTS-V Coupe, amely a Corvette-ből származó 564 lóerős motorjával már gyári állapotában is komoly fegyver a hozzáértők kezében. A Hennessey azonban mindig is híres volt extrém teljesítményű járgányairól, a 7-800 lóerős modellek mellett a CTS-V viszont labdába sem rúg.


Csakhogy a Hennessey most 12 darabos limitált szériát készít V1000 néven a sportkupé alapjaira. A név sokat sejtető, a motorteljesítményre utal. A CTS-V orrába két turbóval megtámogatott 7,0 literes V8-as motort építenek. Az eredmény brutális: 1013 lóerő, illetve 1288 Nm. A Hennessey ehhez a nyomatékhoz igazítja a sebességváltót (kézi és automata is kérhető), illetve 380 milliméteres karbon-kerámia féktárcsákat szerelnek a tengelyekre.

Szükség is van a nagy fékerőre, mivel az autó 3,5 másodperc alatt gyorsul 96 km/órára (60 mph), végsebessége pedig eléri a 370 km/órát. Azért, hogy ekkor ne próbáljon azonosítatlan repülő tárggyá alakulni a Cadillac, egyedi spoilerekkel ruházzák fel és kőkemény futómű igyekszik a legjobb tapadás kihozni a gumik tapadásából.

Burkolják a karosszéria alját, szárny kerül az első lökhárító alá, a küszöbökhöz, míg az autó farát diffúzor stabilizálja.  Természetesen az összes elem karbonból készült a súlycsökkentés jegyében, de ugyanezért eldobják a hátsó ülést és az elsők helyére is versenyülések kerülnek.

Nem szeretné a Hennessey, ha autóival ön- és közveszélyes mutatványok történnének, ezért minden autóhoz jár egynapos vezetéstechnikai képzés. Bár azért az kétséges, hogy 1200 newtonéter nyomatékot utcai gumikkal bárki is képes lenne uralni.