Az autók virágkora még csak most következik” – mondta Dieter Zetsche a Daimler vezérigazgatója a Handelsblatt által rendezett tanácskozáson Münchenben. A Daimler vezére szerint maga sem hitte volna, hogy a 2009-es válságév után ilyen hamar magára találjon a német autóipar. Rámutatott azonban, hogy a gazdasági helyzet javulása még számos kockázatot hordoz magában.

Az autóipar aranykora következhet 1
Az autóipar aranykora következhet 2

Az autóipar aranykora következhet

Az autóipar aranykora következhet

Az autóipar aranykora következhet 170
Az autóipar aranykora következhet 171
Az autóipar aranykora következhet 172
Az autóipar aranykora következhet 173
Az autóipar aranykora következhet 174
Az autóipar aranykora következhet 175
Az autóipar aranykora következhet 176
Az autóipar aranykora következhet 177
Az autóipar aranykora következhet 178
Az autóipar aranykora következhet 179
Az autóipar aranykora következhet 180
Az autóipar aranykora következhet 181
Az autóipar aranykora következhet 182
Az autóipar aranykora következhet 183
Az autóipar aranykora következhet 184
Az autóipar aranykora következhet 185
Az autóipar aranykora következhet 186
Az autóipar aranykora következhet 187
Az autóipar aranykora következhet 188
Az autóipar aranykora következhet 189
Az autóipar aranykora következhet 190
Az autóipar aranykora következhet 191
Az autóipar aranykora következhet 192
Az autóipar aranykora következhet 193
Az autóipar aranykora következhet 194
Az autóipar aranykora következhet 195
Az autóipar aranykora következhet 196
Az autóipar aranykora következhet 197
Az autóipar aranykora következhet 198
Az autóipar aranykora következhet 199
Az autóipar aranykora következhet 200
Az autóipar aranykora következhet 201
Az autóipar aranykora következhet 202
Az autóipar aranykora következhet 203
Az autóipar aranykora következhet 204
Az autóipar aranykora következhet 205
Az autóipar aranykora következhet 206
Az autóipar aranykora következhet 207
Az autóipar aranykora következhet 208
Az autóipar aranykora következhet 209
Az autóipar aranykora következhet 210
Az autóipar aranykora következhet 211
Az autóipar aranykora következhet 212
Az autóipar aranykora következhet 213
Az autóipar aranykora következhet 214
Az autóipar aranykora következhet 215
Az autóipar aranykora következhet 216
Az autóipar aranykora következhet 217
Az autóipar aranykora következhet 218
Az autóipar aranykora következhet 219
Az autóipar aranykora következhet 220
Az autóipar aranykora következhet 221
Az autóipar aranykora következhet 222
Az autóipar aranykora következhet 223
Az autóipar aranykora következhet 224
Az autóipar aranykora következhet 225
Az autóipar aranykora következhet 226
Az autóipar aranykora következhet 227
Az autóipar aranykora következhet 228
Az autóipar aranykora következhet 229
Az autóipar aranykora következhet 230
Az autóipar aranykora következhet 231
Az autóipar aranykora következhet 232
Az autóipar aranykora következhet 233
Az autóipar aranykora következhet 234
Az autóipar aranykora következhet 235
Az autóipar aranykora következhet 236
Az autóipar aranykora következhet 237
Az autóipar aranykora következhet 238
Az autóipar aranykora következhet 239
Az autóipar aranykora következhet 240
Az autóipar aranykora következhet 241
Az autóipar aranykora következhet 242
Az autóipar aranykora következhet 243
Az autóipar aranykora következhet 244
Az autóipar aranykora következhet 245
Az autóipar aranykora következhet 246
Az autóipar aranykora következhet 247
Az autóipar aranykora következhet 248
Az autóipar aranykora következhet 249
Az autóipar aranykora következhet 250
Az autóipar aranykora következhet 251
Az autóipar aranykora következhet 252
Az autóipar aranykora következhet 253
Az autóipar aranykora következhet 254
Az autóipar aranykora következhet 255
Az autóipar aranykora következhet 256
Az autóipar aranykora következhet 257
Az autóipar aranykora következhet 258
Az autóipar aranykora következhet 259
Az autóipar aranykora következhet 260
Az autóipar aranykora következhet 261
Az autóipar aranykora következhet 262
Az autóipar aranykora következhet 263
Az autóipar aranykora következhet 264
Az autóipar aranykora következhet 265
Az autóipar aranykora következhet 266
Az autóipar aranykora következhet 267
Az autóipar aranykora következhet 268
Az autóipar aranykora következhet 269
Az autóipar aranykora következhet 270
Az autóipar aranykora következhet 271
Az autóipar aranykora következhet 272
Az autóipar aranykora következhet 273
Az autóipar aranykora következhet 274
Az autóipar aranykora következhet 275
Az autóipar aranykora következhet 276
Az autóipar aranykora következhet 277
Az autóipar aranykora következhet 278
Az autóipar aranykora következhet 279
Az autóipar aranykora következhet 280
Az autóipar aranykora következhet 281
Az autóipar aranykora következhet 282
Az autóipar aranykora következhet 283
Az autóipar aranykora következhet 284
Az autóipar aranykora következhet 285
Az autóipar aranykora következhet 286
Az autóipar aranykora következhet 287
Az autóipar aranykora következhet 288
Az autóipar aranykora következhet 289
Az autóipar aranykora következhet 290
Az autóipar aranykora következhet 291
Az autóipar aranykora következhet 292
Az autóipar aranykora következhet 293
Az autóipar aranykora következhet 294
Az autóipar aranykora következhet 295
Az autóipar aranykora következhet 296
Az autóipar aranykora következhet 297
Az autóipar aranykora következhet 298
Az autóipar aranykora következhet 299
Az autóipar aranykora következhet 300
Az autóipar aranykora következhet 301
Az autóipar aranykora következhet 302
Az autóipar aranykora következhet 303
Az autóipar aranykora következhet 304
Az autóipar aranykora következhet 305
Az autóipar aranykora következhet 306
Az autóipar aranykora következhet 307
Az autóipar aranykora következhet 308
Az autóipar aranykora következhet 309
Az autóipar aranykora következhet 310
Az autóipar aranykora következhet 311
Az autóipar aranykora következhet 312
Az autóipar aranykora következhet 313
Az autóipar aranykora következhet 314
Az autóipar aranykora következhet 315
Az autóipar aranykora következhet 316
Az autóipar aranykora következhet 317
Az autóipar aranykora következhet 318
Az autóipar aranykora következhet 319
Az autóipar aranykora következhet 320
Az autóipar aranykora következhet 321
Az autóipar aranykora következhet 322
Az autóipar aranykora következhet 323
Az autóipar aranykora következhet 324
Az autóipar aranykora következhet 325
Az autóipar aranykora következhet 326
Az autóipar aranykora következhet 327
Az autóipar aranykora következhet 328
Az autóipar aranykora következhet 329
Az autóipar aranykora következhet 330
Az autóipar aranykora következhet 331
Az autóipar aranykora következhet 332
Az autóipar aranykora következhet 333
Az autóipar aranykora következhet 334
Az autóipar aranykora következhet 335
Az autóipar aranykora következhet 336
Fotó megosztása:
Az autóipar aranykora következhet 337


“Száz százalékos biztonsággal persze semmit nem állíthatunk” – mondta. “A jelek azonban a helyzet további javulására utalnak. Az év első felében különösen a prémiumkategóriás márkákat gyártó német vállalatok értek el sikereket.”

“Az idei év egyike lehet legjobbaknak az autóipar történetében” – mondta Dieter Zetsche. “Június akár rekordhónapnak is bizonyulhat a Daimler számára.” A prémium kategória manapság különösen dinamikusan fejlődik.Komoly sikereket ért el az elmúlt hónapokban a BMW és az Audi is.
 
A prémium kategóriás márkák iránt elsősorban Ázsia támaszt magas keresletet. “Kína ebben kulcsszerepet játszik.” Ez igaz az autóipar jövője szempontjából meghatározó jelentőségű technológiai fejlesztésekre is. A Daimler emiatt is folytat együttműködést a kínai BYD autógyárral elektromos autók fejlesztésére.
 

Az autóipar aranykora következhet 338


A kínai piac a világ legnagyobbja. Nagy népszerűségnek örvendenek a német luxusmárkák az ázsiai országban, komoyl nyereséghez juttatva a gyártókat. Az Audi egymaga több mint 100 ezer autót adott el az év első felében és az idén át kívánja lépni a 200 ezres eladási számot. A BMW több mint 75 ezer autót adott el Kínában ugyanezen idő alatt és az egész évben 120 ezer autót tervez értékesíteni.

Az új, környezetbarát hajtási technológiák kifejlesztése azonban hatalmas kihívásokat támaszt – hangsúlyozta ki Dieter Zetsche. Tovább kell fejleszteni a belsőégésű motorokat, holott ezeknek hosszú távon már nincs jövője. Ezzel egyidőben dolgozni kell az alternatív hajtásokon is, amelyek azonban  belátható időn belül még nem lesznek gazdaságosan előállíthatóak és üzemeltethetők. A legnagyobb kihívást az akkumulátorok tömege, előállítási költsége és a feltöltés időtartama támasztja.

Forrás: MTI