2010. június 17-én, azaz ma negyvenéves a Range Rover. A jubileum kapcsán minimális megújulás mellett új dízelmotort kap a luxusterepjáró.

Az új V8-as dízel 4,4 hengerűrtartalmú, az eddigi 3,6 literest váltja le. A motor 313 lóerő teljesítményű, maximális nyomatéka 700 Nm. Az új motorhoz új sebességváltó is dukál, a ZF szállít nyolcfokozatú automatát, amely hosszabb végáttételével és rövidebb fokozataival kényelmesebb váltást, ugyanakkor alacsonyabb fogyasztást generál.

Ezzel a motorral a Range Rover 7,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, de a rugalmassága inkább figyelemre méltó, hiszen 80-ról 120 km/órára mindössze 5,1 másodperc alatt gyorsul, ami jobb érték, mint az 510 lóerős, benzines variánsé. Az új Range Rover TDV8 végsebessége 210 km/óra, ami tízzel magasabb elődjénél. Ehhez képest az új modell fogyasztása 18,5 százalékkal alacsonyabb, mint a korábbi TDV8-é, 9,4 liter vegyes használat mellett.

Az új motor bevezetése kapcsolódik a 2011-es modellévhez, amely kisebb modellfrissítést is jelent a Range Rover-palettán. Kissé megváltozik a hűtőmaszk és az oldalsó levegőnyílások is. Műszaki szempontból a terepjárásnál segítséget nyújtó elektronikai rendszereket fejlesztették tovább, míg a kompresszoros variánsra nagyobb féktárcsák kerülnek. Emellett persze nem hiányoznak az új színek és felnik sem.