Csodaszép és remekül megy az Audi R8. Vagy mégsem? Hiszen az RS6 kombi is képes hozni a 4,6 másodperces sprintidejét. Lehet, hogy ez motiválta az MTM-et, amikor kompresszorral párosította a gyári V8-as motort.

A dopping után a 4,2 literes blokk teljesítménye ugrásszerűen emelkedett, most 420 helyett 560 lóerős. Szinte ugyanez történt nyomatékfronton is, ott 430 helyett mértek 560-at a fékpadon. A módosított autón az új 20 colos felnik nemcsak látványosak, de azért is jók, mert szélesebb gumik férnek el rajtuk. A Michelin versenypályára is alkalmas abroncsai a négykerék-hajtással karöltve képesek menetdinamikában realizálni a plusz lóerőket.


Fél másodpercet javulva, 3,9 másodperc alatt érheti el a 100-as sebességet az R8. A végsebesség nem változott, az továbbra is 301 km/óra. Akinek ez nem elég, az kérje az MTM R888-at.  

Az átalakítás részeként hatalmas, elöl 380, hátul 356 milliméteres lyuggatott féktárcsákkal is gazdagodik a középmotoros Audi, további felárért pedig egyedi spoilerekkel is ellátják.