Csődör (Stallion) – ezt a nevet kapta a Hamanntól a legújabb alkotásuk. Az átalakított 911-es Porsche ugyanis minden tekintetben vezérszerepre született. Az 530 lóerős GT2 megjelenéséig a Turbo volt a Porsche első számú autója, most a német tuningcég visszahelyezte az élre a járgányt.

A 3,6 literes boxermotor teljesítményét 480-ról 630 lóerőre növelték. Ehhez a biturbómotor rozsdamentes kipufogót, sportlégszűrőket és katalizátorokat, valamint új motorvezérlést kapott, de a lényeg a két hatalmas turbófeltöltőn van.

Vágott tetős Porsche 1
Vágott tetős Porsche 2

Vágott tetős Porsche

Vágott tetős Porsche

Vágott tetős Porsche 11
Vágott tetős Porsche 12
Vágott tetős Porsche 13
Vágott tetős Porsche 14
Vágott tetős Porsche 15
Vágott tetős Porsche 16
Vágott tetős Porsche 17
Vágott tetős Porsche 18
Fotó megosztása:
Vágott tetős Porsche 19


Köszönhetően a plusz 150 lóerőnek, a négykerék-hajtású Porsche gyorsulása frenetikus. A szériaváltozat 3,9 másodperces idejéből további 0,6-et sikerült lefaragni. Mindezt manuális sebességváltóval. Mit tud majd, ha a Porsche új duplakuplungos váltója bekerül a Turbóba? A Hamann Stallion végsebessége szintén kiemelkedő, 359 km/óra.

A normál változat tempóját majd 50-nel megfejelő 911-es nemcsak a motorerőnek köszönheti csúcssebességét, de az átalakított karosszériának is. A Porsche teteje ugyanis az oszlopok és az üvegek megkurtításával 8 centivel alacsonyabbra “süllyedt”. Ezen felül egyedi lökhárítók, felnik kerültek a Turbóra, de a GT2 hátsó szárnyát is megörökölte a sportkocsi. Persze raliautókat idéző tetőnyílás és a felfelé nyíló ajtók sem részei a szériafelszereltségnek.