Az ötajtós után a SEAT bemutatta az Ibiza háromajtós változatát is. A két autó szinte teljesen ugyanolyan, csak az utóbbinak más a hátsó lámpája is. A háromajtóst egyébként SC rövidítéssel látta el a SEAT, ami a SportCoupéból ered.

Vélhetően a lökhárítók más kialakítása miatt az Ibiza SC két centivel rövidebb, azaz 4034 milliméter hosszú, 1428 milliméteres magassága két centivel alacsonyabb testvérénél. Jó szokás szerint ezúttal leginkább a képeken lehet csemegézni, a műszaki tartalomról még keveset tudni.

Annyi azonban bizonyos, hogy az ötajtósnál bejelentett motorokon túl újabb is megjelennek. Eddig hallottunk az 1,2-es (70 LE) és 1,4-es (85 LE) valamint 1,6-os (105 LE) benzinesekről illetve az 1,9-es TDI 105 lóerős változatáról.

Három benzines és három dízelmotorral
Három benzines és három dízelmotorral

Hét fokozat a SEAT Ibizában

Hét fokozat a SEAT Ibizában

Három benzines és három dízelmotorral
7 fokozatú DSG váltóval is
Fotó megosztása:
Három benzines és három dízelmotorral

Három benzines és három dízelmotorral

Három benzines és három dízelmotorral


Ezeken túl további két dízellel bővül a kínálat A háromhengeres 1,4 TDI (80 LE) illetve a 1,9 TDI (90 LE) nem tekinthető újnak, viszont mindkettőhöz jár részecskeszűrő. További újdonság, hogy a manuális váltó helyett a legerősebb benzineshez hétfokozatú duplakuplungos automata is rendelhető.

A DSG-t a kisautók között most először alkalmazzák, amellyel az Ibiza remekül gyorsulhat, miután az egyes és a kettes fokozatokat rövidebbre szabták. Viszont a fogyasztása sem lesz rossz, miután a fordulatszám-csökkentő hetedik fokozatot a hosszú utakra optimalizálták.
 
Az Ibiza SportCoupét az ötajtós modellhez hasonlóan Barcelona mellett, Martorellben gyártják majd. Reference-, Stylance- és Sport-felszereltségű modellek készülnek eleinte, ám hamarosan érkeznek az alacsonyabb fogyasztású és károsanyag-kibocsátású Ecomotive- illetve a sportos FR- és Cupra-modellek.