Turbómotorral bővül a Rover 75 motorpalettája. Az 1,8 literes, 150 lóerős motort a 75-ös limuzinban és a kombiba is beszerelik. A K-szériás motor Garrett feltöltő segítségével éri el 150 lóerős maximális teljesítményét és 215 Nm-es maximális nyomatékát. A turbómotor hangolásakor nem elsősorban a nagy fajlagos teljesítmény, hanem a rugalmas viselkedés és a kedvező fogyasztás elérése volt a cél. Az új motor minden bizonnyal leváltja majd az azonos teljesítményű, kisebb nyomatékú (185 Nm) és nagyobb fogyasztású kétliteres V6-os benzinmotort.

Nagy-Britanniában fontos szempont, hogy a turbómotor CO2 kibocsátása 193 g/km, amivel kedvezőbb adókategóriába esik, mint a V6-os benzines. A Rover 75 1,8T kombi és limuzin átlagfogyasztása egyaránt 8,0 liter/100 km.

Várhatóan az 1,8-as turbómotort nem csak a Rover 75-ösbe, hanem további Rover (esetleg MG) modellekbe is beépítik. Az 1,8-as turbómotorral Magyarországon is megvásárolható lesz a Rover 75-ös. Érkezése november-december környékén várható. Ára egyelőre még nem ismert, de az ígéretek szerint versenyképes lesz az új modell.

1,8 literes turbómotor kerül a Rover 75-ösbe 1